×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۲۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

مدیر فنی و اجرایی اداره کل راه و شهرسازی استان گیلان از پیشرفت ۹۷ درصدی بیمارستان ۲۱۷ تختخوابی لاهیجان خبر داد.

یعقوب حیدری با اشاره به اینکه بیمارستان۹۶ تختخوابی شهرستان لنگرود در زمینی به مساحت ۴۵هزار و ۲۶۰ متر مربع با زیربنای ۱۲هزار و ۳۳۸ متر مربع در۳ طبقه روی کرسی و با ظرفیت کلی ۱۳۷ تخت، از سال ۸۹ آغاز شده است. درحال حاضر با پیشرفت فیزیکی بیش از ۸۵ درصد در حال تکمیل است.

وی افزود: در مصوب اولیه این پروژه ۹۶ تخت بوده که در طی دوران ساخت براساس نیاز شهرستان با ایجاد تغییرات در بخش های مختلف به ۱۳۷ تخت افزایش یافت و با بهره برداری از آن نیازهای تخصصی شهرستان را تا سالیان سال تامین خواهد کرد.

حیدری ادامه داد: همچنین بیمارستان ۲۱۷ تختخوابی لاهیجان که در زمینی به مساحت ۱۸هزار و ۳۶۵ مترمربع و در چهار طبقه روی کرسی با ۹۷ درصد پیشرفت فیزیکی مراحل نهایی آن در حال اجراست ، دارای بخش هایی همچون اورژانس، بخش بستری مردان و زنان ، اتاق های عمل، جراحی عمومی، آزمایشگاه، مرکز رایانه عمومی ، رادیولوژی، نمازخانه ، ccu ، ICU ، LDR ، CSR ، دیالیز و… است.

وی اعتبار مورد نیاز برای اتمام پروژه های بیمارستان لنگرود و لاهیجان را علاوه بر اعتبار ابلاغی سال ۹۷ به ترتیب ۵۰هزار میلیون ریال و بیمارستان لاهیجان را ۲۰هزار میلیون ریال اعلام کرد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false