×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۲۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

مقامات فرانسوی می‌گویند دارایی‌های دو فرد و سرویس‌های اطلاعاتی ایران را در ارتباط با حمله خنثی شده سی ام ژوئن به گردهم آیی سازمان مجاهدین خلق در پاریس توقیف کرده اند.
این خبر در حالی منتشر می‌شود که خبرگزاری فرانسه صبح روز سه شنبه از دستگیری یازده تن در جریان عملیاتی بر ضد مقر یک مرکز شیعه در شمال این کشور خبر داده بود.
بر اساس این گزارش در این عملیات که گفته می‌شود با هدف پیشگیری از عملیات تروریستی انجام شده مقر «مرکز زهرا فرانسه» در «گراند سنت» واقع در شمال فرانسه مورد بازرسی و توقیف قرار گرفته و یازده تن در جریان این عملیات دستگیر شده اند که از این میان سه تن تحت بازداشت موقت قرار گرفته اند.
در جریان این عملیات که ساعت شش صبح روز سه شنبه توسط ۲۰۰ مامور پلیس انجام شده همچنین محل اقامت مسئولان این مرکز مذهبی نیز تحت بازرسی قرار گرفته است.
همزمان با این عملیات در روزنامه رسمی فرانسه از توقیف دارایی‌های این مرکز و نیز نهاد وابسته به وزارت اطلاعات ایران به مدت شش ماه خبر داده شده است.
مرکز زهرا مسئولیت هدایت و پشتیبانی چندین انجمن شیعی و ضد صهیونیستی را در زیر مجموعه خود بر عهده دارد. به ادعای مسئولان فرانسوی این انجمن‌ها مظنون به فعالیت در جهت مشروعیت بخشیدن به جهاد و پشتیبانی از جنبش‌های «تروریستی» از جمله حماس و حزب الله لبنان هستند.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false