×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳  
true
false

تصویب ادغام شرکت های توزیع برق استانی و برق منطقه ای

جبارکوچکی نژاد، نماینده مردم رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون تلفیق گفت: در جلسه صبح و عصر امروز کمیسیون تلفیق مصوب شد جهت صرفه جویی در هزینه های دولت براساس برنامه ششم توسعه و پیش بینی کاهش ۱۵درصدی آن، شرکت های برق منطقه ای و توزیع برق در هم ادغام شوند که باتوجه به تجربه موفق ادغام مشابه شرکت های آب و فاضلاب شهری و روستایی پیش بینی می شود این طرح مورد استقبال نمایندگان مجلس قرار گیرد.

وی خاطرنشان کرد: همچنین از دیگر مصوبات کمیسیون تلفیق میتوان به پرداخت ۴۰هزارمیلیاردتومان از مطالبات جانبازان معزز و همچنین بیمه قالیبافان و روستائیان و عشایر اشاره نمود.

کوچکی نژاد با انتقاد از مدیران استانی به خصوص ریاست قبلی دانشگاه گیلان گفت: به علت عدم انگیزه و سهل انگاری مدیران استان احتمال حذف اعتبار برای دهکده ورزشی دانشجویان و همچنین مرکز بین المللی تاس ماهیان در بودجه ۱۴۰۱ وجود دارد که بنده و سایر همکاران گیلانی‌ام سعی در پایدار ماندن این ردیف ها باتوجه به حساسیت آن خواهیم نمود.

کوچکی نژاد در پایان اشاره نمود: به علت عدم رعایت ماده ۲۳ منظم مالی دولت که الزامات زیست محیطی، پدافند غیرعامل، مطالعات مرتبط و… در آن تاکید شده شده است، به بسیاری از پروژه های مهم استانی از جمله حمل و نقل شهری رشت، بودجه ای تعلق نمی گیرد که این امر موجبات ضعف توسعه ای استان را فراهم کرده است.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false