×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
true
false

احراز هویت ویدئویی به اینستاگرام آمد

پروفایل های جعلی و اکانت های اسپم همیشه دردسر پلتفرم های رسانه های اجتماعی مانند اینستاگرام بوده اند. اینستاگرام در تلاشی تازه برای محدود کردن چنین حساب‌های اسپم در پلتفرم خود، اکنون از کاربران می‌خواهد برای تأیید هویت خود یک سلفی ویدیویی بگیرند.

همانطور که توسط مشاور رسانه های اجتماعی مت ناوارا مشاهده شد، اینستاگرام شروع به استفاده از سلفی های ویدیویی برای تأیید هویت کاربر کرده است. فیسبوک، مالک اینستاگرام (اکنون متا) قول می‌دهد که سلفی‌های ویدیویی که آپلود می‌کنید هرگز در اینستاگرام قابل مشاهده نیستند و ظرف ۳۰ روز حذف خواهند شد. همچنین می گوید که داده های بیومتریک را جمع آوری نمی کند و از فناوری تشخیص چهره شرکت استفاده نمی کند. اساساً اینستاگرام از کاربران جدید می‌خواهد که یک کلیپ ویدیویی سلفی کوتاه بگیرند که سپس توسط الگوریتم‌های هوش مصنوعی این شرکت برای تأیید اینکه شما یک شخص واقعی هستید استفاده می‌شود.

متا قول داده که داده های بیومتریک را جمع آوری نکند.

— مت ناوارا (@MattNavarra) 15 نوامبر ۲۰۲۱

ما به یک ویدیوی کوتاه از چرخاندن سر به جهات مختلف نیاز داریم. این به ما کمک می کند تا تأیید کنیم که شما یک شخص واقعی هستید و هویت خود را تأیید کنیم.

تایید تصویری سلفی چیزی است که اینستاگرام مدتی است روی آن کار می کند. اینستاگرام برای اولین بار در آگوست سال گذشته این بررسی امنیتی را آغاز کرد، اما با بروز مشکلات فنی به سرعت آن را بازگرداند. اما به نظر می رسد اینستاگرام بالاخره این مشکلات را حل کرده است زیرا این ویژگی اکنون به طور گسترده در دسترس است.

در حال حاضر، به نظر می‌رسد که اینستاگرام فقط برای حساب‌های جدید ایجاد شده به تأیید صحت سلفی ویدیویی نیاز دارد. حساب‌های موجود هنوز درخواستی برای تأیید هویت خود نمی‌بینند.

اپلیکیشن‌های دوستیابی از جمله Tinder و Bumble مدت‌هاست که از یک سیستم تأیید عکس استفاده می‌کنند که کاربران را ملزم می‌کند برای تأیید هویت خود، سلفی‌های خود را از زوایای مختلف بارگذاری کنند. با این حال، تأیید صحت سلفی ویدیویی اینستاگرام، حداقل روی کاغذ، قوی‌تر به نظر می‌رسد و به راحتی برای اسپمرها جعل نمی‌شود.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false