×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  دوشنبه - ۱ تیر - ۱۴۰۵  
true
false

پیام استاندار گیلان به مناسبت روز ملی محیط‌بان

هادی حق شناس استاندار گیلان با ارسال پیامی به مناسبت روز ملی محیط بان، این روز را به همه حافظان محیط زیست تبریک گفت.
در پیام استاندار گیلان آمده است:
به نام خالق زیبایی‌ها و نگهبان هستی
هشتم آبان‌ماه، روز ملی محیط‌بان، فرصتی است برای پاسداشت دلیرمردانی که بی‌هیاهو و با جان‌فشانی، پاسدار طبیعت سبز و حیات وحش ایران‌زمین‌اند؛ آنان که در سکوت جنگل‌ها، سرمای کوهستان و پهنه‌های آبی تالاب‌ها، با چشمانی بیدار و دلی لبریز از عشق، حافظان راستین و بی‌بدیل میراث طبیعی این سرزمین کهن هستند.
محیط‌بانان، جلوه‌ای از تعهد، ایثار و مسئولیت‌پذیری‌اند؛ قهرمانانی که با وجود دشواری‌ها، تهدید‌ها و کمبودها، هرگز از پای نمی‌نشینند و با صلابت و ایمان، پرچم مقدس حفاظت از محیط زیست ایران را برافراشته نگاه می‌دارند.
اینجانب، به‌عنوان استاندار گیلان، ضمن گرامی‌داشت این روز خجسته، مراتب سپاس، احترام و قدردانی صمیمانه خود را از تلاش‌های شبانه‌روزی محیط‌بانان عزیز ابراز می‌دارم و بر این باورم که پایداری طبیعت و امنیت زیست‌محیطی کشور، مرهون اراده استوار، فداکاری خالصانه و همت والای این تلاشگران گمنام است.
امید دارم با حمایت‌های همه‌جانبه مسئولان، همدلی مردم و ارتقای جایگاه محیط‌بانان در نظام اداری کشور، شاهد آینده‌ای روشن‌تر و سبزتر برای طبیعت ایران و پاسداران فداکار آن باشیم.
با آرزوی سلامتی، عزت و توفیق روزافزون برای همه محیط‌بانان گران‌قدر

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

false