×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۲۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

ثبت‌نام ۲۱۴ نفر در گیلان برای انتخابات مجلس قطعی شد

جواد شفیعی ثابت، مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری گیلان اظهار کرد: از این تعداد ۱۹۹ نفر مرد و ۱۵ نفر بانو هستند که در ۱۱ حوزه انتخابیه استان برای ۱۳ کرسی نمایندگی مجلس شورای اسلامی تاکنون ثبت نام خود را قطعی کرده‌اند ضمن اینکه تا سوم آبانماه همچنان برای نام نویسی داوطلبان ادامه دارد.
وی افزود: در حوزه‌های انتخابیه رشت و خمام ۵۵ نفر، رودسر و املش ۳۰، لاهیجان و سیاهکل ۲۵، تالش، ماسال و رضوانشهر ۱۷ نفر، فومن و شفت ۱۶، بندرانزلی ۱۵ نفر، آستارا ۱۴، لنگرود ۱۲، رودبار ۱۲، صومعه‌سرا ۱۰ و حوزه انتخابیه آستانه‌اشرفیه هم هشت نفر ثبت‌نام نهایی کرده اند.
دبیر و سخنگوی ستاد انتخابات گیلان با اشاره به اینکه مهلت ثبت‌نام قطعی داوطلبان دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی تا سوم آبان است، تصریح کرد: این زمان قابل تمدید نیست ضمن اینکه نام‌نویسی از داوطلبان به صورت غیرحضوری با رایانه برای افرادی که کدرهگیری دریافت کرده اند، امکان پذیر است.
وی از همه رسانه‌ها و داوطلبان خواست تا مفاد ماده ۷۹، ۸۲ و ۸۳ قانون انتخابات را مطالعه کرده و در چهارچوب آن برنامه‌ریزی کنند.
یک هزار و ١٧٢ نفر برای شرکت در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی پیش ثبت نام کرده بودند که از این تعداد هزار و ۳۰ نفر مرد و بقیه زن بودند.
دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی همزمان با ششمین دوره انتخابات خبرگان رهبری ۱۱ اسفند سال جاری برگزار می شود.
۴۵ هزار نفر از عوامل اجرایی و نظارتی برای برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در روز یازدهم اسفندماه امسال مشارکت می‌کنند.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false