×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۲۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

بازی تیم‌های داماش و استقلال ملاثانی با تماشاگر و رایگان است

علیرضا وهابی، مدیر روابط عمومی هیات فوتبال گیلان در خصوص شایعاتی مبنی بر عدم حضور تماشاگر در بازی یادشده اظهار کرد: این دیدار که عصر امروز از هفته سوم رقابت‌های فوتبال لیگ دسته نخست باشگاه‌های کشور در ورزشگاه شهید عضدی رشت برگزار می شود، با تصمیمات اتخاذشده با حضور تماشاگر برگزار خواهد شد.
وی افزود: همچنین با توجه به درخواست و پیشنهاد باشگاه داماش، تماشای این دیدار برای هواداران رایگان است و بلیت فروشی انجام نمی شود و علاقمندان می‌توانند به صورت رایگان این بازی را از نزدیک تماشا کنند.
وی ادامه داد: با توجه به این امر، سه ورودی برای ورود تماشاگران در این دیدار درنظر گرفته شده و از ساعت حدود ۱۴ و ۳۰ دقیقه امروز نیز تماشاگران می‌توانند برای حضور در ورزشگاه و تماشای بازی تیم‌های داماش و استقلال ملاثانی به ورزشگاه مراجعه کنند.
مدیر روابط عمومی هیات فوتبال گیلان اضافه کرد: همچنین طبق اعلام سازمان لیگ، دیدار تیم‌های فوتبال داماش گیلان و استقلال ملاثانی از ساعت ۱۵ و ۳۰ دقیقه در ورزشگاه شهید عضدی رشت آغاز می شود.
وهابی به گروه داوری این بازی نیز اشاره و بیان کرد: رضا مرادی به عنوان داور وسط، سعید باهنر و رضا اسکندری نیز به عنوان کمک داور قضاوت این دیدار را برعهده دارند؛ ضمن اینکه رسول اولیایی به عنوان داور چهارم، بهرام کیانی به عنوان ناظر گروه داوری و مهدی ناصحی به عنوان نماینده فدراسیون در این بازی حضور خواهند یافت.
تیم فوتبال داماش گیلان فصل گذشته از رقابت‌های لیگ دسته دوم کشور به لیگ دسته یک صعود کرد و طی ۲ بازی انجام داده در لیگ دسته نخست، با ۲ شکست و بدون امتیاز در رتبه پانزدهم جدول رده بندی ۱۸ تیمی این مسابقات قرار دارد؛ همچنین تیم استقلال آبی پوش ملاثانی نیز در انتهای جدول این مسابقات قرار دارد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false