×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳  
true
false

کشف حدود ۳۴ تن روغن خوراکی احتکار شده در استان گیلان

مرتضی امینی مدیر کل تعزیرات حکومتی گیلان با اشاره به تشدید نظارت‌ها بر بازار همزمان با اجرای طرح مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها، اظهار کرد: در همین راستا کمیته اقدام مشترک در استان گیلان راه اندازی شده است.
وی با تأکید بر برخورد قاطع با محتکران، افزود: طی دو روز گذشته با تشدید نظارت‌ها ۳۴ تن روغن احتکار شده در کشف و ضبط شده است.
مدیر کل تعزیرات حکومتی گیلان در ادامه با ۲۵ تن شکر نیز در این مدت کشف و ضبط شده است، ادامه داد: محتکران قصد داشتند این کالاها را که با ارز ۴۲۰۰ تومانی تهیه شده با قیمت بالاتر در بازار عرضه کنند.
وی همچنین با اشاره به نظارت‌ها در خوزه نان و نانوایی، گفت: با توجه به اعلام دولت قیمت نان سنتی تا پایان سال افزایش نمی‌یابد و در صورت مشاهده هر گونه تخلفی در این زمینه قطعاً برخورد می‌شود.
امینی با بیان اینکه با افرادی که قصد اخلال در حوزه اقتصادی را دارند برخورد قاطع و سخت می‌شود، تصریح کرد: با توجه به این به جز روغن، لبنیات، مرغ و تخم مرغ هیچ تغییر قیمتی در سایر اقلام ایجاد نشده لذا در صورت مشاهده هر گونه گران فروشی با متخلف برخورد سخت می‌شود.
وی همچنین بر جلوگیری از خروج اقلام اساسی از استان گیلان اشاره و اضافه کرد: شهروندان بازوان توانمند کمکی در حوزه نظارت هستند و می‌توانند هر گونه تخلفی را با سامانه ۱۲۴ سازمان تعزیرات و ۱۳۵ سازمت صمت در میان بگذارند تا در اسرع وقت رسیدگی شود.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false