×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳  
true
false

اعزام ۲ کاروان از گیلان به حج تمتع امسال

حسن فعال مدیر حج و زیارت گیلان با اشاره به آغاز ثبت سال زائران حج تمتع سال ۱۴۰۱، اظهار کرد: امسال دو کاروان از استان گیلان راهی سرزمین وحی می شود.
وی با بیان اینکه امسال بیش از ۳۹ هزار ۶۵۰ نفر از ایران برای شرکت در مراسم حج تمتع عازم عربستان می‌شوند، گفت: سهمیه گیلان ۱۷۰ نفر است.
مدیر حج و زیارت گیلان، زائران ثبت نام شده در سال ۱۳۹۹ را مجاز به تکمیل ثبت نام و اعزام به عربستان دانست و تصریح کرد: امسال تنها زائرانی می توانند ثبت نام کنند که در سال ۱۳۹۹ نسبت به پرداخت وجه اقدام کرده باشند و تاریخ فیش علی الحسابشان مربوط به سال ۱۳۸۶ است.
فعال، دو کاروان گیلان را در رشت و آستانه اشرفیه دانست و متذکر شد: زائران مرکز و غرب گیلان در رشت و زائران شرق گیلان در آستانه اشرفیه ثبت نام خواهند کرد لذا مدیران کاروان ها اقدام به اطلاع رسانی زائران می کنند.
وی افراد زیر ۶۵ سال را مجاز به ثبت نام در این دوره دانست و عنوان کرد: افراد برای ثبت نام اولیه باید دو دز واکسن دریافت کرده باشند، اما برای تشرف به سرزمین وحی تزریق سه دز الزامی است.
مدیر حج و زیارت گیلان، با بیان اینکه زائران باید در زمان اعزام به عربستان یکی از واکسن‌های سینوفارم یا آسترازنکا را دریافت کرده باشند، خاطرنشان کرد: زائران برای ثبت نام به سامانه «atabat.reserve.haj.ir» مراجعه داشته باشند و ۷۲ ساعت فرصت دارند ثبت خود را قطعی کنند.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false