×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

پیشتازی گیلان در طرح همگانی بیمه سلامت اقشار کم‌برخوردار

جمشید محمدی مدیرکل بیمه سلامت گیلان از برقراری طرح همگانی بیمه سلامت اقشار کم برخوردار برای پوشش بیمه‌ای ۲۳ هزار و ۶۳ گیلانی خبر داد و اظهار کرد: از مجموع بیش از ۶۲ هزار بیمه شده این طرح در کل کشور، ۳۷ درصد آن گیلانی هستند که نشان از استقبال بالای مردم این استان دارد.
جمشید محمدی روز شنبه افزود: طرح پوشش همگانی بیمه سلامت رایگان با همکای نیروهای سپاه قدس گیلان و بسیج همزمان با گرامیداشت دهه مبارک فجر در استان گیلان آغاز شده‌است.
وی اظهار داشت: طی اجرای این طرح تاکنون، ۴۳ هزار و ۶۲۵ نفر از افراد فاقد پوشش بیمه در استان گیلان شناسایی شده‌اند که از این تعداد پوشش بیمه درمان برای ۲۳ هزار و ۶۳ نفر برقرار شد و برای باقی نیز در حال انجام فرآیند اداری است.
به گفته مدیرکل بیمه سلامت گیلان، براساس آمار چند روز گذشته در کل کشور پوشش بیمه‌ای برای ۶۲ هزار نفر برقرار شد که از این تعداد ۲۳ هزار و ۶۳ نفر در استان گیلان انجام شده‌ است.
محمدی اظهار داشت: افراد فاقد هرگونه بیمه برای پوشش بیمه‌ای می‌توانند به یکی از دفاتر پیشخوان یا ثبت‌نام در سامانه خدمات غیرحضوری به آدرس http://bimehsalamatiranian.ir و یا به دفاتر پیشخوان طرف قرارداد مراجعه کنند.
وی یادآور شد: ارایه شناسنامه، کارت ملی و یک قطعه عکس سرپرست و سایر اعضای خانواده از مدارک مورد نیاز برای ثبت‌نام افراد فاقد هر گونه پوشش بیمه درمان در اجرای این طرح است.
مدیرکل بیمه سلامت استان گیلان افزود: پوشش بیمه به میزان ۷۰ درصد تعرفه دولتی برای خدمات سرپایی از جمله داروخانه، آزمایشگاه، رادیولوژی و پوشش بیمه به میزان ۹۰ درصد تعرفه دولتی برای خدمات بستری از جمله مزایای این بیمه است.
براساس آخرین آمار، بیش از یک میلیون و ۲۴۰ هزار نفر در گیلان تحت پوشش بیمه سلامت هستند.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false