×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

طرح جدیدی از طراحی آیفون ۱۴ افشا شد

آیفون هرچند سال‌ها است که انتحاب اول کاربران گوشی‌های بالا رده و حتی حرفه‌ای‌ها به شمار می‌آید، هنوز نتوانسته مانند رقبای اندرویدی خود از شر ناچ خلاص شود. با این حال بسیاری پیش‌بینی می‌کنند که این اتفاق بالاخره خواهند افتاد و iPhone 14 Pro ناچ کوچک‌تری از سایر گوشی‌های آیفون خواهد داشت.

یک طرح از طراحی این گوشی در  شبکه اجتماعی چینی Weibo افشا شده که از جایگزین شدن ناچ بزرگ آیفون توسط دو برش کوچک‌تر خبر می‌دهد.یکی از افشاگران معروف توییتری نیز دقت این طرح را تایید کرده و باور دارد اپل بالاخره آیفون ۱۴ را با چنین طراحی متفاوتی به بازار خواهد فرستاد.

به نظر می‌رسد که اپل هنوز تصمیم ندارد از دوبین سلفی زیر نمایشگر در آیفون ۱۴ استفاده کند، برای همین حفره دوربین سلفی در iPhone 14 Pro نیز وجود خواهد داشت. باید به این نکته اشاره کنیم که مواردی همچون حسگر مادون سرخ و Face ID نیز درون یک حفره بیضی شکل قرار خواهند گرفت.

ترکیب حفره دایره و بیضی را می‌توان مطابق با دیگر طرح‌های افشا شده از نمایشگر آیفون ۱۴ دانست. تاکنون هیچ شرکت سازنده گوشی هوشمند دیگری از این طرح استفاده نکرده و اکثر شرکت‌ها موفق شده‌اند نیاز خود به ناچ را تنها به حفره سلفی تقلیل دهند. این موضوع را نیز در نظر داشته باشید که این حفره‌ها نیز از چیزی که پیش از این تصور می‌شد کمی بزرگ‌تر هستند.

انتظار داریم که گوشی‌های سری آیفون ۱۴ پرو از این طراحی استفاده کنند، در حالی که آیفون ۱۴ و آیفون ۱۴ مکس همچنان با ناچ به میدان می‌آیند.

با این حال ترند بازار به سمت حذف هرگونه حفره و ناچ اضافه و قرارگیری سنسورها و حتی دوربین سلفی زیر نمایشگر پیش می‌رود. از این رو اپل نیز مجبور است بالاخره خود را با این ترند تطبیق دهد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false