×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳  
true
false

افتتاح از چهار پروژه عمرانی شهرداری رشت

همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی ایران، چهار پروژه‌ عمرانی شهرداری رشت در سطح مناطق پنجگانه افتتاح و به بهره‌برداری می رسد.

 به گزارش واحد خبر مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رشت – به مناسبت گرامیداشت ایام‌ الله دهه مبارک فجر فردا پنج‌شنبه ۲۱ بهمن ۱۴۰۰‌ پروژه‌های شاخص عمرانی، گردشگری، خدماتی و فرهنگی شهرداری رشت به بهره‌برداری می‌رسند.

 نهاد توسعه محله واقع در محله عینک، فاز دو پارک گیلانه، باغ ژاپنی، فاز دو سالار مشکات، رصد خانه کوشیار گیلانی از جمله پروژه های شهرداری رشت هستند که فردا افتتاح خواهند شد.

 

پروژه نهاد توسعه محله از پروژه‌های بازآفرینی است که جدا از هزینه‌های زمین و تجهیز ساختمان، ۱۲ میلیارد ریال برای آن اعتبار صرف گردیده است. این پروژه در زمینی به مساحت ۳۶۰ متر مربع و زیربنایی به میزان ۵۰۰ متر مربع در دو طبقه احداث گردیده و سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت، بهره بردار آن می باشد.

 

فاز دوم پارک گیلانه به مساحت ۴۸۴۸ مترمربع با دارا بودن ۲۴۳۵ مترمربع فضای سبز دیگر پروژه قابل بهره‌برداری شهرداری رشت است که با هزینه‌ای بالغ بر ۴۴ میلیارد ریال احداث گردیده است.

 

پروژه باغ ژاپنی به مساحت ۱۳۰۰ مترمربع در بخشی از پارک مفاخر رشت نیز که روند اجرایی آن در دو فاز از تاریخ ۳ تیر سال ۱۴۰۰ آغاز شد، دیگر پروژه شهرداری رشت است که با بهره‌ برداری از آن اهدافی از جمله رونق گردشگری شهر رشت، ایجاد و توسعه پارکهای عمومی و افزایش سرانه فضای سبز محقق می‌شود.

 

فاز دو پارک سالار مشکات نیز جزء پنج پروژه عمرانی شهرداری رشت می‌باشد که فردا مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

 

گفتنی است، تکمیل و تجهیز پروژه رصد خانه کوشیار گیلانی با بودجه‌ای معادل ۵ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان، پروژه‌ دیگری است که به زودی افتتاح خواهد شد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false