×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳  
true
false

اولین تصویر ثبت شده توسط گلکسی S22 اولترا

چهارشنبه‌ی پیش رو قرار است بسیار هیجان‌انگیز باشد. سامسونگ می‌خواهد از گوشی‌های سری گلکسی S22 در سه مدل استاندارد، پلاس و اولترا رونمایی کند و تاکنون هم در رابطه با تمام آن‌ها خبرهای زیادی را شنیده‌ایم. تقریبا می‌توانیم بگوییم از لحاظ مشخصات فنی و قابلیت‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری، تا ۹۹٪ از نماینده‌های مورد انتظار شرکت کره‌ای اطلاعات داریم و مانده یک درصد کم که در مراسم رونمایی رسمی از آن‌ها شاهد افشای اطلاعات مربوطه خواهیم بود.

همانطور که می‌دانید، در بین گوشی‌هایی که قرار است چهارشنبه رونمایی شوند، گلکسی S22 اولترا بیشترین محبوبیت را دارد چرا که تلفیقی است از گوشی‌های سری گلکسی نوت و S. در نتیجه در آن شاهد قرارگیری درگاه مخصوص قلم، خود قلم S-Pen با زمان تأخیر بسیار پایین، طراحی زاویه‌‌دار زیبا مثل سری نوت و بسیاری از قابلیت‌های خوب دیگر هستیم که در دو مدل پلاس و استاندارد دیده نمی‌شود. در نتیجه حجم خبرهای موجود در رابطه با این گوشی بسیار بیشتر از مجموع خبرهای منتشر شده پیرامون دو گوشی دیگر است.

خبری که امروز منتشر شده باز هم به گلکسی S22 اولترا اشاره دارد اما این‌بار به نظر می‌رسد نمونه تصویر ثبت شده توسط آن را شاهد هستیم. البته نمی‌دانیم آیا واقعا این تصویر توسط گلکسی S22 اولترا به ثبت رسیده است یا خیر اما با توجه به توضیحاتی که حساب رسمی سامسونگ موبایل در توییتر برای این تصویر نوشته است می‌توانیم اینطور حدس بزنیم. در توضیح این تصویر اینطور نوشته شده:

شبی حماسی، منظره‌ای حماسی. به مراسم افتتاحیه‌ی المپیک پکن ۲۰۲۲ خوش آمدید.

طبیعتا اگر قرار بود این تصویر یک تصویر معمولی باشد، در توصیف آن از کلمه‌ی «sight» به معنای «دید، منظره» استفاده نمی‌شد. احتمالا این تصویر توسط یکی از گوشی‌های سری گلکسی S22 که فکر می‌کنیم مدل اولترا باشد به ثبت رسیده است. چرا که هم در نور شب به ثبت رسیده تا قدرت گوشی را در روشن‌سازی منظره نشان دهد و هم اینکه روی قابلیت S22 اولترا تبلیغات زیادی از سوی سامسونگ شده است. حتی وب‌سایت معتبر SamMobile هم احتمال این موضوع را رد نکرده که این اولین نمونه تصویر ثبت شده توسط نماینده‌ی قدرتمند سامسونگ به حساب می‌آید.

گلکسی S22 اولترا از دوربین‌های بسیار قدرتمندی بهره خواهد برد که شامل دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی با عملکرد بهتر در شب، جذب نور بیشتر، لرزگشیر بهتر (گفته می‌شد عملکرد لرزشگیر اپتیکال این گوشی ۴۸٪ بهتر از قبل خواهد بود) و توانایی بیشتر در کنترل منابع نوری، دوربین فوق عریض ۱۲ مگاپیکسلی که بعید به نظر می‌رسد به نسبت نسل قبل پیشرفت چشمگیری داشته باشد و دو دوربین تله‌فوتوی ۱۰ مگاپیکسلی با امکان زوم ۳ و ۱۰ برابری اپتیکال که در S21 اولترا هم شاهد آن‌ها بودیم. همچنین میزان زوم هیبریدی ۱۰۰ برابری هم بدون تغییر در این گوشی حضور خواهد داشت.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false