×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
true
false

رژه ناوگان خودرویی ستاد مدیریت بحران شهرداری رشت برگزار شد

 

صبح دیروز رژه ناوگان خودرویی ستاد مدیریت بحران شهرداری رشت با ۶۵ دستگاه خودرو و هدف اعلام آمادگی کامل برای مقابله با بحران احتمالی بارش برف برگزار شد.

 

به گزارش واحد خبر مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رشت – رژه ناوگان خودرویی ستاد مدیریت بحران شهرداری رشت برای مقابله با بحران احتمالی بارش برف دیروز چهارشنبه هشتم دی ماه ۱۴۰۰ با حضور مجید عزیزی و علیرضا تاج شهرستانی دو عضو شورا، سید امیر حسین علوی شهردار رشت، معاونین و مدیران شهری برگزار گردید.

 

نائب رییس شورای اسلامی شهر رشت در این مراسم ضمن تقدیر و تشکر از عملکرد شهردار رشت، افزود: خوشبختانه شهردار رشت در همین فرصت کم دو ماهه توانست نسبت به اورهال ماشین‌ آلات خدماتی اقدام نماید که با توجه به احتمال بارش برف اقدامی موثر و حیاتی برای شهر می باشد.

 

مجید عزیزی بهینه‌سازی و افزایش خدمات به شهروندان را مورد تاکید قرار داد و اضافه کرد: حوزه خدمات شهری شهرداری رشت از جایگاه و اهمیت بسیار بالایی برخوردار است زیرا در صورت بارش برف شدید و ایجاد بحران همه مدیران دولتی، حاکمیتی و مجموعه مدیریت شهری زیر سؤال خواهند رفت.

 

شهرستانی دیگر عضو شورای اسلامی شهر رشت نیز در این مراسم اظهار کرد: به همه پرسنل شهرداری رشت در حوزه‌ها و بخشهای مختلف خسته نباشید میگویم و امیدوارم در صورت شدت بارش برف بتوانیم با یک مدیریت خوب و هدفمند از بحرانی شدن اوضاع و انسداد مسیرها، کوچه‌ها و خیابانهای سطح شهر جلوگیری به عمل آوریم.

 

معاون خدمات شهری شهرداری رشت نیز در این مراسم بیان داشت: در مراسم امروز شاهد رژه ۶۵ دستگاه ناوگان خودرویی شهرداری برای مقابله با بحران برف هستیم که از این میان حدود ۱۵ دستگاه از شرکتهای طرف قرارداد و مابقی هم جزو ناوگان ماشین‌ آلات شهرداری رشت هستند.

 

شیرزاد از تجهیز ماشین آلات سنگین شهرداری رشت به تیغه‌های جدید برف روبی خبر داد و گفت: ۲۰ دستگاه تیغه برف روب جدید خریداری شده است که با احتساب آنها شمار تیغه‌های برف روب شهرداری رشت مجموعا به ۴۰ دستگاه رسیده است.

 

معاون خدمات شهری شهرداری رشت اورهال ۲۰ دستگاه از انواع ماشین‌آلات سنگین را بخشی از اقدامات دو ماه اخیر شهرداری اعلام کرد و گفت: از این دستگاهها برای مقابله با بحران بارش برف استفاده می‌شود که شامل لودر، بیل بکهو، گریدر و کامیونهای سنگین مجهز به تیغه برف روب می‌باشند.

 
 

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false