×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳  
true
false

شهردار رشت در جلسه با وزیر کشور:
اصلاح قانون مدیریت یکپارچه شهری – ساماندهی فاضلاب و احیاء رودخانه‌ها

سید امیر حسین علوی شهردار رشت در حاشیه یکصد و دوازدهمین نشست مجمع شهرداران کلانشهرهای ایران که به میزبانی شهرداری تهران برگزار شد با احمد وحیدی وزیر کشور دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش واحد خبر مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رشت – سید امیر حسین علوی شهردار رشت در جریان شرکت در یکصد و دوازدهمین نشست مجمع شهرداران کلانشهرهای ایران که به میزبانی شهرداری تهران در روزهای دوشنبه ۲۹ و سه‌شنبه ۳۰ آذر ماه ۱۴۰۰ برگزار شد با احمد وحیدی وزیر کشور و دیگر مدیران عالی‌ رتبه پایتخت دیدار و گفتگو کرد.

 در این جلسه شهردار رشت موضوعاتی نظیر اصلاح قانون مدیریت یکپارچه شهری را به عنوان یک ضرورت مهم برای کلیه شهرداریها خواستار شد و عنوان کرد: شهرداری رشت برای پیشگیری از وقوع بحرانهای احتمالی به مساعدتهای وزارت کشور و سایر وزارتخانه‌ها و سازمانهای زیر مجموعه نیاز مبرم دارد.

 سید امیر حسین علوی در این جلسه همچین درخواست تعیین حدود وظایف شهرداریها و وزارت نیرو در محدوده شهرها به ویژه در بحث ساماندهی فاضلاب و احیاء رودخانه‌ها را خواستار شد و تصریح کرد: شهرداری نهادی عریض و طویل با خدماتی بسیار متنوع محسوب می‌شود اما بدون شک اهداف بزرگی همچون ساماندهی فاضلاب و احیاء رودخانه‌ها به تنهایی از عهده این دستگاه خارج است و دستگاههای متولی باید در این زمینه به مسئولیت خطیر خود عمل نمایند.

 شایان ذکر است وزیر کشور نیز در این جلسه ضمن استماع سخنان و دغدغه‌های شهردار رشت بر لزوم حل و فصل مشکلات شهرداری در حوزه‌های مختلف و اتخاذ تصمیماتی اثرگذار در این زمینه تاکید کرد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false