×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳  
true
false

استقرار نخستین اتوبوس واکسیناسیون سیار کووید ۱۹ در رشت

« آبتین حیدرزاده» معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با بیان اینکه پوشش واکسیناسیون در سطح شهر رشت بیش از پیش تسهیل می شود به خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت اظهار کرد: نخستین اتوبوس واکسیناسیون سیار استان گیلان با همکاری شهرداری رشت در این شهر راه اندازی خواهد شد تا دسترسی بیشتر و بهتری برای شهروندان به واکسن کووید در رشت فراهم شود.
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان افزود: اتوبوس واکسیناسیون سیار کووید ۱۹ در میدان شهرداری( شهدای ذهاب) مستقر می‌شود و شهروندانی که گروه سنی ۱۲ سال به بالا هستند در صورت دریافت نکردن واکسن کرونا تاکنون، می توانند با مراجعه به این اتوبوس، واکسن خود را دریافت کنند.
وی با اشاره به اهمیت دریافت واکسن کووید برای کنترل هر چه بیشتر ویروس در سطح استان اظهارکرد: در صورت استقبال شهروندان، علاوه بر شبانه روزی کردن حضور اتوبوس واکسیناسیون کووید ۱۹ در میدان شهرداری رشت، طبق هماهنگی به عمل آمده با شهرداری، تعداد اتوبوس ها هم افزایش می یابد.
وی تصریح کرد: هم‌اکنون ۳۱۵ مرکز و پایگاه واکسیناسیون و کلیه خانه های بهداشت در سطح استان به مردم گیلان، واکسن کووید ۱۹ ارائه می دهند.
به گفته معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان، تاکنون بیش از ۸۶ درصد گروه سنی ۱۲ سال به بالای استان نوبت اول و بیش از ۵۹ درصد هم نوبت دوم واکسن کووید ۱۹ را دریافت کرده اند.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false