×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

گیلان ۵ تا ۱۲ درجه سرد می‌شود

بر اساس جدول پیش بینی هواشناسی گیلان؛ از امروز شنبه تا دوشنبه هفته جاری؛ برای نواحی جلگه ای طی ساعات صبح و شب آسمانی مه آلود و در ارتفاعات گاهی وزش باد جنوبی مورد انتظار است؛ ضمن اینکه در برخی ساعات نیز احتمال افزایش ابر و بارش های پراکنده وجود دارد.
همچنین طبق پیش بینی هواشناسی گیلان از روز سه شنبه با ورود سامانه بارشی و سرد؛ با آسمانی ابری ، مه آلود و کاهش دما، بارندگی و وزش باد گاهی شدید یا خیلی شدید بویژه طی روزهای چهارشنبه و پنجشنبه روبرو خواهیم بود .
بر اساس جدول هواشناسی گیلان؛ تا روز دوشنبه تغییر محسوس دمایی در استان نداریم و حتی برای فردا یکشنبه برخی نقاط تغییر دمایی ندارد ؛ بعضی نقاط نیز ممکن است تا ۲ درجه افزایش و یا ۲ درجه کاهش دما داشته باشند اما از روز دوشنبه روند تدریجی تغییرات دمایی پنج تا ۱۲ درجه را در استان شاهد خواهیم بود.
جدول هواشناسی گیلان حاکیست حداکثر دمای استان امروز شنبه در دیلمان با ۲۶ درجه سانتی گراد اتفاق می افتد و روز چهارشنبه به ۱۴ درجه سانتی گراد کاهش خواهد یافت.
دمای رشت مرکز استان گیلان نیز که بر اساس پیش بینی امروز شنبه بین ۱۴ تا ۲۴ درجه سانتی گراد در نوسان است ، روز چهارشنبه حداکثر دمای ۱۹ درجه و حداقل دمای ۱۱ درجه سانتی گراد را در پی خواهد داشت.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false