×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳  
true
false

۵۶ درصد از دانش آموزان شهرستان رشت واکسینه شدند

«علی فتح اللهی» فرماندار رشت امروز( دوشنبه، ۱۹ مهر) در نشست ستاد کرونای رشت با اشاره به استقبال واکسیناسیون در این شهرستان اظهار کرد: استقبال خوبی از پایگاه‌های واکسیناسیون شبانه در شهرستان شده و در این پایگاه طبق گزارشات دریافتی بیش از سه هزار دز واکسن در طول شبانه روز تزریق می شد.
فرماندار رشت با بیان اینکه با توجه به این استقبال در تلاشیم یکی از پایگاه های واکسیناسیون تجمیعی خود را در شیفت عصر نیز فعال کنیم گفت: کل دانش آموزان بالای ۱۲ سال شهرستان رشت، ۶۵ هزار و ۵۱۳ نفر است که از این تعداد تا به امروز نزدیک به ۳۷ هزار نفر دانش آموز تزریق واکسن را انجام داده اند
وی ادامه داد: با توجه به آمار بالا در این رابطه ۵۶ درصد تزریق واکسن را به دانش آموزان داشته ایم.
فتح اللهی با بیان اینکه در حال حاضر ۷۰ پایگاه‌ مختلف واکسیناسیون در شهرستان رشت فعال است خاطرنشان کرد: رعایت پروتکل‌های بهداشتی در سطح شهرستان رشت به حدود ۶۵ درصد رسیده که به نسبت به هفته گذشته کاهش داشته ایم و قطعا با عادی انگاری های شاهد بحران دیگر خواهیم بود.
وی تصریح کرد: تاکنون مجموعا ۷۷۰ هزار دز واکسن در شهرستان تزریق شده، که تعداد تزریقی دز اول ۵۸۰ هزار و دز دوم ۱۹۰هزار در سطح شهرستان است.
فتح اللهی با اشاره به اینکه دز دوم واکسن برکت در حال انجام است گفت: تا تامین واکسن مورد نیاز برکت، تزریق دز یک این واکسن در دستور کار نیست. اقدامات در این خصوص با برنامه پیش خواهد رفت تا دچار مشکل در تزریق دز دوم این واکسن نشویم.
فرماندار رشت اعلام کرد: طی هفته گذشته تعداد ۲ هزار و ۷۲۵ واحد صنفی بازدید به عمل آمده که از این تعداد ۱۴۲ اخطار و تعداد ۱۲ واحد صنفی به دلیل عدم رعایت پروتکل ها پلمب شده اند.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false