×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳  
true
false

امکان دریافت واکسن کرونا در رشت شبانه روزی شد

دکتر آبتین حیدرزاده در جمع خبرنگاران، با اشاره به سرعت فرایند واکسیناسیون طی یک ماه گذشته اظهار کرد: با توجه به اهمیت پوشش واکسیناسیون در شهرهای بزرگ و پرجمعیت، با کمک سپاه ناحیه رشت مرکز شبانه روزی واکسیناسیون کووید۱۹ در مرکز استان راه اندازی شده تا در هر زمانی از شبانه روز، امکان مراجعه و دریافت واکسن برای مردم مهیا باشد.
وی افزود: در حال حاضر در مرکز استان، علاوه بر مرکز شبانه روزی، مساجد و پایگاه های متعددی به ارائه واکسن به مردم می پردازند و امیدوار هستیم با فعالیت تعداد مراکز بیشتر بر سرعت اجرای واکسیناسیون در شهر رشت، بیش از پیش بیافزاییم.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان، با بیان اینکه علاوه بر رشت، امکان ایجاد مراکز شبانه روزی واکسیناسیون کووید۱۹ در کل استان وجود دارد گفت: برای این مهم لازم است روزانه ۱۰۰ هزار دوز واکسن برای تزریق در استان در اختیار داشته باشیم که معادل دو برابر آنچه است که هم اکنون به استان تخصیص می یابد و ان شاءالله با روند صعودی واردات واکسن در نیمه دوم مهرماه، امیدوار هستیم این هدف تحقق یابد.

حیدرزاده، به تزریق بیش از یک میلیون و ۸۳۹ هزار دوز واکسن کووید۱۹ در استان گیلان اشاره کرد و افزود: با همکاری و همراهی مردم، تاکنون بیش از یک میلیون و ۲۹۶ هزار دوز نوبت اول واکسن و ۵۴۳ هزار دوز نوبت دوم واکسن کووید۱۹ در استان تزریق شده است.

وی تاکید کرد: با اختصاص سهمیه واکسن از سوی وزارت بهداشت و درمان‌ در روزهای آتی، سرعت ارائه واکسن به مردم افزایش می یابد.

مرکز شبانه روزی واکسیناسیون کووید۱۹ در سالن ورزشی پارس خزر واقع در ابتدای جاده سنگر، بلوار امام علی(ع)، روبروی انبار نفت آماده ارائه واکسن به شهروندان رشت است.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false