×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳  
true
false

بندرانزلي به پايگاه واکسيناسيون خودرويي کرونا مجهز شد

بابک صياد مدير شبکه بهداشت و درمان شهرستان بندرانزلي روز پنجشنبه در حاشيه افتتاح پايگاه واکسيناسيون خودرويي در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به ضرورت واکسينه کردن سريع شهروندان و بازگشايي سامانه سلامت براي متولدين ۱۳۶۰ و قبل از آن و به منظور رفاه حال همشهريان، پايگاه واکسيناسيون خودرويي در اين شهرستان راه اندازي شد.
بابک صياد ادامه داد: اين پايگاه پس از رشت، دومين مرکز واکسيناسيون خودرويي در سطح استان گيلان است که با همت و پيگيري هاي مسئولان شهرستاني در محل جايگاه سي ان جي شهرداري واقع در مجاورت اردوگاه شهيد گلاور فعاليت خود را آغاز کرده است.
وي از شهروندان خواست ضمن ثبت نام اينترنتي در سامانه سلامت به نشاني اينترنتي http://salamat.gov.ir و اخذ نوبت جهت واکسيناسيون در پايگاه خودرويي و با توجه به ظرفيت شهرستان براي تزريق واکسن به اين پايگاه مراجعه کنند.
مدير شبکه بهداشت و درمان شهرستان بندرانزلي گفت: از دانشجويان پزشکي، پيراپزشکي، پرستاري و بهيارها نيز تقاضا مي‌شود با مراجعه به مرکز بهداشت براي کمک در امر واکسيناسيون با کادر درمان همکاري کنند.
صياد با بيان اينکه تاکنون ۹۹ هزار و ۲۳۵ نفر از جمعيت شهرستان انزلي واکسن کرونا را دريافت کرده اند افزود: از اين تعداد ۶۲ هزار ۸۰۷ نفر دوز نخست و ۳۶ هزار و ۴۲۸ نفر نيز با تزريق دوز دوم واکسينه شده اند.
وي خاطر نشان ساخت: در بهترين حالت روزانه بيش از ۲ هزار دوز واکسن کرونا در پايگاه‌هاي تجميعي واکسيناسيون ، موردي و مراکز بهداشتي درماني شهري و روستايي تزريق مي شود.
در سطح شهر بندرانزلي پنج پايگاه تجميعي و موردي ، شهيد دوربين، شهيد ميري، امام علي(ع) ، کلويرو آذربايجان در ۲ نوبت صبح و عصر کار واکسيناسيون را انجام مي دهند

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false