×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

آموزش دانش‌آموزان گيلان از اول مهر مجازي آغاز مي‌شود

معاون آموزش متوسطه و دبير پروژه مهر آموزش و پرورش گيلان با اشاره به آمادگي عوامل اجرايي مدارس براي آغاز سال تحصيلي جديد گفت: بر اساس برنامه ريزي هاي صورت گرفته آموزش دانش آموزان در اين استان براي سال تحصيلي ۱۴۰۱ – ۱۴۰۰ از اول مهر از طريق فضاي مجازي شبکه شاد انجام مي شود.

جابر اخلاقي معاون آموزش متوسطه و دبير پروژه مهر آموزش و پرورش گيلان با بيان اينکه آموزش حضوري دانش آموزان با آرامش و تدريجي صورت مي گيرد، اظهار کرد: از ماه هاي قبل براي بازگشايي مدارس در گيلان اقدامات لازم انجام گرفته اما براي آموزش حضوري دانش آموزان منتظر دستورالعمل ستاد ملي کرونا هستيم.
وي اظهار داشت: سياست آموزش و پرورش بر اين است تا با برنامه ريزي، آرامش و تمهيدات لازم با حفظ سلامت دانش آموزان، فرهنگيان و ساير عوامل نسبت به بازگشايي مدارس و آموزش حضوري اقدام کند.
دبير پروژه مهر آموزش و پرورش گيلان با بيان اينکه به احتمال زياد با دستور ستاد ملي کرونا آموزش حضوري ابتدا از مدارس کم جمعيت آغاز مي شود، اضافه کرد: قطعا آموزش حضوري از اول مهر انجام نخواهد شد.
وي در ادامه با اشاره به واکسيناسيون فرهنگيان در گيلان همزمان با سراسر کشور اظهار داشت: تزريق واکسن فرهنگيان اين استان با سرعت در حال انجام است که با اين روند تا پايان شهريور هر ۲ دوز واکسن را دريافت خواهند کرد.
زنگ مهر، سوم مهر در مدارس گيلان نواخته مي شود
اخلاقي گفت: زنگ مهر و مقاومت به مناسبت آغاز سال تحصيلي جديد و “مقاومت” به مناسبت هفته دفاع مقدس شنبه سوم مهر در اين استان نواخته مي شود.
وي اظهار داشت: مديران مدارس براي حضور تعدادي از دانش آموزان با رعايت پروتکل هاي بهداشتي پيشگيري از انتشار ويروس کرونا براي نواخته شدن اين زنگ با اولياء هماهنگي هاي لازم را انجام مي دهند.
معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش گيلان با اشاره به برگزاري مانور سراسري بازگشايي مدارس در روز ۲۸ شهريور در گيلان اضافه کرد: اين مانور با هدف آمادگي براي آغاز سال تحصيلي جديد در بخش هاي مختلف از جمله آموزش مجازي، حضور معلم ها و شوراي مدارس انجام مي شود.
استان گيلان داراي افزون بر ۳۶۸ هزار دانش آموز است.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false