×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

روزانه حدود ۷۰۰۰ گیلانی به کرونا آلوده می شوند

معاون علوم پزشکی گیلان، آمار بیماران جدید را نشان دهنده نرخ بالای ابتلا به کرونا در استان دانست و تصریح کرد: متاسفانه روزانه بین شش تا هفت هزار نفر به این ویروس آلوده می شوند.

انوش دهنادی مقدم معاون علوم پزشکی گیلان با اشاره به روند ابتلا به کرونا در استان گیلان، اظهار کرد: طی شبانه روز گذشته ۲۴۷ بیمار جدید کرونایی را بستری کردیم.
وی با بیان اینکه در حال حاضر ۱۵۲۰ بیمار کرونایی بستری در سطح بیمارستان های گیلان داریم، افزود: از این تعداد ۲۵۰ بیمار بدحال و ۸۱ بیمار در بخش مراقبت های ویژه هستند و تحت حمایت دستگاه تنفسی قرار دارند.
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی گیلان، آمار بیماران جدید را نشان دهنده نرخ بالای ابتلا به کرونا در استان دانست و تصریح کرد: متاسفانه روزانه بین شش تا هفت هزار نفر به این ویروس آلوده می شوند.
دهنادی مقدم، از هم استانی ها خواست کماکان با جدیت پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند و گفت: رعایت پروتکل های بهداشتی ضروری است، زیرا انواع جهش یافته کرونا در کشورهای همسایه مناطق هم مرز با کشور گزارش شده و لذا باید مجدانه خودمراقبتی را دنبال کنیم.
وی با تاکید بر لزوم استفاده از ماسک به عنوان مهمترین و اصلی ترین راهکار پیشگیری از ابتلا به کرونا، خاطرنشان کرد: در مکان های پر تردد و تجمع حضور پیدا نکنید و در صورت حضور حتما فاصله گذاری اجتماعی را رعایت کنید.
معاون علوم پزشکی گیلان یادآور شد: در شرایط حاد کرونایی قرار داریم و برای حفظ سلامتی خود و خانواده مان باید از دورهمی‌های خانوادگی خودداری کنیم.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false