×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

تاخت و تاز کرونا در گیلان

طبق اعلام علوم پزشکی گیلان تنها در ۲۴ ساعت اخیر، ۳۷ نفر قربانی کرونا در گیلان شده اند، ۳۷ خانواده عزادار عزیزشان شده اند.

آقای وزیر کشور، آقای وزیر بهداشت، آقای استاندار! دیگر چه فاجعه بزرگتری باید رخ دهد و چه تعداد بیشتری از این مردم باید پَرپَر شوند تا تصمیم به تعطیلی کامل استان گرفته شود؟!

گیلان که تا چندی قبل تنها ۲۵۰ بستری کرونایی در سراسر استان داشت، پس از بی تدبیری مسئولان در اعلام تعطیلی ۶ روزه پایتخت و در پی آن، هجوم گسترده مسافران و مسدود نشدن راه‌ها، اینک شاهد ۴۸۸ بیمار جدید کرونایی فقط و فقط در ۲۴ ساعت گذشته است و تعداد بیماران مبتلا به کووید۱۹ در مراکز درمانی گیلان به هزار و ۸۶۳ بیمار رسیده است.

گیلان در حالی این روزها تاریک‌ترین و تلخ‌ترین روزهای خود را سپری می‌کند که نه مسئولان و نه حتی مردم هیچ احساس خطری نمی‌کنند و گویی هیچ اتفاق ناگواری در حال روی دادن نیست.

از استاندار گیلان به عنوان رئیس شورای تامین و رئیس ستاد مدیریت و مقابله با کرونا گیلان انتظار می‌رود هر چه سریع‌تر با اعلام وضعیت بحرانی در استان و تشریح وضعیت بغرنج گیلان، از مدیران کشوری درخواست نمایند حکم به تعطیلی سریع و سراسری گیلان دهند.

بدیهی است که هرروز تاخیر در این امر، بر قربانیان کرونا در گیلان خواهد افزود.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false