×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳  
true
false

تمدید مهلت ارایه اظهارنامه‌های مالیاتی در گیلان

مدیرکل امورمالیاتی گیلان گفت : به استناد مصوبه ستاد ملی مدیریت کرونا و بر اساس قانون مالیات‏های مستقیم، اشخاص حقوقی و صاحبان درآمد املاک اجاری در استان حداکثر تا ۳۱ مرداد فرصت دارند اظهارنامه مالیاتی سال ۹۹ خود را از طریق درگاه ملی مالیات به نشانی WWW.INTAMEDIA.IR ارسال و مالیات خود را مانند دیگر استان‌ها پرداخت کنند.

محسن محمدی پور افزود: همه مودیانی که وقت تعیین شده برای ارائه اظهار نامه مالیاتی و سررسید پرداخت آن‌ها اعم از امسال و سال‌های گذشته تا تاریخ ۳۱ تیرماه بود هم تا پایان مرداد امسال می‌توانند تا پایان مرداد امسال پرداخت‌های خود را انجام دهند.

وی با تاکید بر اینکه برخورداری از هر نوع تسهیلات و معافیت‌های مالیاتی، منوط به تسلیم اظهارنامه مالیاتی در موعد مقرر قانونی است، اضافه کرد: برای بهره مندی از تشویق‌های قانونی نرخ صفر و یا هر نوع تسهیلات دیگر، فعالان اقتصادی باید اظهارنامه مالیاتی خود را تا روز یکشنبه ۳۱ مردادماه سال جاری به صورت الکترونیکی ارائه و مالیات خود را پرداخت کنند.

مدیر کل امورمالیاتی گیلان گفت: در صورت پرداخت نشدن مالیات تا موعد تعیین شده، مودیان مالیاتی مشمول جرایم قانونی خواهند شد.

محسن محمدی پور با اشاره به شیوع ویروس کرونا، از مودیان خواست از مراجعه غیرضروری به ادارات مالیاتی استان خودداری و برای کسب آخرین اطلاعات در این حوزه، به درگاه ملی مالیات مراجعه کنند.

وی اضافه کرد: مرکز ارتباط مردمی اداره کل امورمالیاتی گیلان به شماره ۱۵۲۶ آمادگی دارد پیشنهادات، انتقادات و گزارش‌های شهروندان در خصوص فرار مالیاتی را دریافت کند.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false