×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

آمار بستری‌شدگان موج پنجم کرونایی در گیلان از ۵۰۰ نفر عبور کرد

آبتین حیدرزاده معاون دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به آخرین آمار کرونایی در گیلان اظهار داشت: در ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۱۱۵ نفر در گیلان بستری شدند.
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان از بستری بیش از ۵۳۲ بیمار کرونایی در گیلان خبر داد و افزود: یکی از دلایل این افزایش آمار در گیلان شیوع کرونای دلتا و همراه شدن آن با ویروس کرونای انگلیسی و کرونای چینی است.
وی دلیل دیگر افزایش مبتلایان کرونایی در گیلان را عادی‌انگاری در جامعه دانست و خاطرنشان کرد: در گونه‌های جدید کرونا همه سنین با این ویروس درگیر می‌شوند و متأسفانه منجر به مرگ نیز می‌شود.
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان از فوت ۳ مبتلا به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته در گیلان خبر داد و گفت: برای بالا بردن میزان رعایت پروتکل‌های بهداشتی باید همه دست به دست هم دهیم.
وی افزود: در همه سازمان‌ها، اصناف، ادارات و در بین مردم باید پروتکل‌ها رعایت شود و بپذیریم که ماسک زدن، رعایت فاصله فیزیکی و عدم حضور در تجمعات است که می‌تواند ما را نسبت به کرونا ایمن کند.
حیدرزاده تصریح کرد: اگر واکسیناسیون نیز به ۷۰ درصد جامعه تزریق و تکرار نشود نمی‌تواند ایمنی ۱۰۰ درصدی مقابل کرونا ایجاد کند پس باید پروتکل‌ها را به طور کامل رعایت کنیم.
وی با بیان اینکه در شهرستان لنگرود رعایت پروتکل‌های بهداشتی بالاتر از میانگین کشوری است گفت: این هفته میانگین کشوری نیز به ۵۰ درصد کاهش یافت و این میزان در برخی از شهرهای گیلان از ۵۰ درصد نیز کمتر است.
حیدرزاده با بیان اینکه در برخی از شهرستان‌های گیلان رعایت پروتکل‌های بهداشتی به زیر ۳۰ درصد رسید ابراز داشت: تقاضای ما همکاری همه مردم برای بالا بردن میزان رعایت پروتکل‌های بهداشتی در استان گیلان است.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false