×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

دانش آموز گیلانی موفق به کسب دیپلم افتخار از دانشگاه واترلو کانادا شد

پروانه بسحاک کارشناس روابط عمومی نخبگان جوان روز سه شنبه در این باره اظهار کرد: سیده نرگس کریمی زاده از استان گیلان دانش آموز پایه هشتم مدرسه فرزانگان رشت در آزمون ریاضی دانشگاه واترلو کانادا موفق به دریافت دیپلم افتخار شد.
پروانه بسحاک با بیان اینکه این دانش آموز با شرکت در کلاس ها و دوره های آموزشگاه نخبگان رشت توانسته دیپلم افتخار دانشگاه واترلو کاندا را کسب کند، اظهار داشت: این آزمون با شرکت همزمان ۸۰ کشور دنیا به صورت مجازی برگزار شد که این دانش آموز در آزمون بین المللی ریاضی دانشگاه واترلوی کاندا دیپلم افتخار را به دست آورد.
وی خاطر نشان کرد: نخبگان جوان نماینده برگزاری آزمون های بین المللی دانشگاه واترلو کانادا در ایران است که به صورت همزمان در بیش از ۸۰ کشور جهان برگزار می شود.
کارشناس روابط عمومی نخبگان جوان اضافه کرد: با توجه به اینکه موسسه فردای برتر نماینده رسمی نخبگان جوان در رشت است، دانش آموزان در گیلان می توانند از این ظرفیت علمی بهره مند شوند.
سیده نرگس کریمی زاده دارنده دیپلم افتخار دانشگاه واترلو کانادا نیز با بیان اینکه روزی ۴۵ دقیقه تا یک ساعت و نیم ریاضی کار می کرد گفت: در ریاضی به مبحث هندسی بیشتر از مباحث دیگر علاقه دارم.
وی با اشاره به فعالیت انجمن ریاضی دانان جوان و اینکه این انجمن به او کمک کرده است، خاطر نشان کرد: خدمات انجمن ریاضی دانان خوب بوده و از مدرسان باتجربه ای برخوردار است ضمن اینکه کلاس های انجمن به پیشرفت ریاضی ام کمک کرده است.
وی به دانش آموزان توصیه کرد که دست از تلاش برای پیشرفت برندارند و از امتحان شدن نیز نترسند.
استان گیلان دارای افزون بر ۳۶۸ هزار دانش آموز است.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false