×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳  
true
false

خرید بیت کوین همچنان با سرعت بالا ادامه دارد!

جمع‌آوری سنگین بیت کوین توسط سرمایه‌گذاران
قیمت بیت کوین در روزهای اخیر نسبتا ثابت باقی ماند و در ۱۱ جولای نزدیک به ۳۴،۰۰۰ دلار رسید. بااین‌وجود، بزرگ‌ترین ارز دیجیتال از بالاترین قیمت ۶۵،۰۰۰ دلاری خود در اواخر آوریل تقریبا ۵۰ درصد سقوط کرده است. اما این حرکت نزولی عظیم سرمایه‌گذاران را از شرط‌بندی در مورد چشم‌انداز بلندمدت بیت کوین منصرف نکرده است.

بر اساس اطلاعات به‌دست‌آمده از Bitcoinity، در سه ماه اول سال جاری، فعالیت معاملات بیت کوین به بیش از ۶ تریلیون دلار رسید، درحالی‌که در سه ماه آخر سال ۲۰۲۰ این رقم ۱٫۱۴ تریلیون دلار بوده است.

بنابراین، درحالی‌که نگهدارندگان بلندمدت از ماه نوامبر ۲۰۲۰ تا آوریل ۲۰۲۱ شروع به فروش بیت کوین کردند، حجم معاملات بیشتر در همه صرافی‌ها نشان می‌دهد که تقاضای خرده‌فروشی، فشار فروش را جذب می‌کند. اما همان‌طور که ویلی وو (Willy Woo)، تحلیلگر بازار اظهار داشت، از ماه آوریل، قدرت فروش فشار طبیعی بازار صعودی را مغلوب کرده است.

وو در تاریخ ۲ جولای در خبرنامه‌ای که جریان جابه‌جایی بیت کوین بین دست‌های ضعیف و قوی را بررسی می‌کند، نوشت که سرمایه‌گذاران بی‌باک سکه‌های جدید خود را به دارندگان بلندمدت فروختند. در خبرنامه او آمده است:

«کاملا واضح است که نگهدارندگان بلندمدت سکه‌های را با سرعت بالایی جمع‌آوری می‌کنند. اکنون زمان انتظار است تا این امر در عملکرد قیمت منعکس شود. داده‌ها با اطمینان به شکل‌گیری کف جمع‌آوری اشاره می‌کنند.»

بیت کوین قیمت ۳۰،۰۰۰ دلاری خود را حفظ می‌کند
درحالی‌که بیت کوین همچنان روند صعودی خود را بالاتر از سطح حمایتی ۳۰،۰۰۰ دلاری نگه‌داشته است، جمع‌آوری بیت کوین توسط سرمایه‌گذاران کلان افزایش می‌یابد.

در زمان سقوط کلی بازار ارزهای دیجیتال، بیت کوین برای اولین‌بار در ۱۹ ماه مه به زیر سطح ۳۰،۰۰۰ دلار سقوط کرد. از آن زمان، این ارز دیجیتال حداقل چهار بار این کف قیمت را لمس کرده است و پس از آن شاهد یک حرکت صعودی قوی بوده است. قیمت ۳۰،۰۰۰ دلار به یک سطح حمایت روانی برای بیت کوین تبدیل شده است که اگر شکسته شود، خطر سقوط قیمت بیت کوین به زیر ۲۰،۰۰۰ دلار نیز وجود دارد.

جوئل کروگر (Joel Kruger)، استراتژیست فارکس در گروه مدیریت سرمایه‌گذاری LMAX مستقر در لندن، در اوایل این هفته اظهار داشت که بیت کوین می‌تواند دوباره به زیر ۲۰،۰۰۰ دلار برسد، زیرا تحت‌فشار احساسات بازار جهانی قرار خواهد گرفت. این تحلیلگر به نگرانی‌های مرتبط با گسترش کرونا دلتا و آخرین سقوط در بازارهای سهام اشاره داشت.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false