×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳  
true
false

بار دیگر گوشی های شیائومی منفجر شدند!

در شرایطی که با قطعی برق و اینترنت و پیک پنجم کرونا در حال سپری کردن تابستان شگفت انگیزمان هستیم، می‌توان گفت که فقط منفجر شدن گوشی های شیائومی در سر خطر خبرها کم داشتیم. پس از آنکه چند ماه انفجار گوشی Poco X3 و ردمی نوت ۹ پرو جنجال‌هایی به پا کرد ، این بار نوبت به دو گوشی دیگر شیائومی، یعنی Poco C3 و ردمی ۸ رسید که به صاحبان خود آسیب برسانند. البته این بار هم شیائومی از بار مسئولیت شانه خالی کرده است.

به نظر می‌رسد که گوشی‌های شیائومی با مشکلی جدی مواجه شده‌اند. طی چند ماه گذشته، شاهد انتشار چندین گزارش مبنی بر آتش گرفتن و انفجار آنها بوده‌ایم. این ماجرا ابتدا با گوشی پوکو ایکس ۳ آغاز شد و پس از آن نوبت به ردمی نوت ۹ پرو رسید. اما ظاهراً این پایان ماجرا نیست.

بیشتر بخوانید: انفجار Poco X3 در حین شارژ – پوکو مشتری را مقصر می‌داند

منفجر شدن گوشی های شیائومی خبرساز شد
در چند روز گذشته مجدداً خبرهایی مبنی بر آتش گرفتن گوشی‌های شرکت چینی شیائومی در رسانه‌ها منتشر شده است. همانطور که پیش‌تر نیز اشاره شد گوشی‌های Poco C3 و Redmi 8 این بار منفجر شده‌اند. با استناد به آنچه که در توئیتر منتشر شده، ظاهراً گوشی پوکو X3 در جیب صاحب آن که در Shihabuddin هند ساکن است، منفجر شده. این انفجار منجر به سوختگی پای قربانی شده است.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false