×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

قطع برق در گیلان موردی و به دلیل مشکلات شبکه ای است

مهدی محمدجانی مدیر روابط عمومی شرکت توزیع برق گیلان اظهار کرد: متاسفانه در چند سایت خبری اطلاعیه ای از سوی اداره برق گیلان مبنی بر آغاز قطع برق ۲ ساعته در این استان منتشر شده که این خبر و اطلاعیه مورد تایید ما نیست و شرکت توزیع برق گیلان تاکنون هیچ اطلاعیه ای را در این خصوص صادر نکرده است.
وی ادامه داد: تاکنون نیز هیچ برنامه ای در خصوص قطع برق در تابستان امسال به ما ارایه نشده و همانگونه که اشاره شد ، قطعی های برق موردی و حتی زیر یک ساعت می باشد و به طور حتم اگر برنامه ای در خصوص قطع برق در گیلان به ما داده شود، بلافاصله این خبر را منتشر خواهیم کرد.
محمدجانی با اشاره به تاثیر صرفه جویی در استمرار بهره مندی مناسب از برق ابراز امیدواری کرد مشترکین برق در گیلان با صرفه جویی مناسب و همکاری با این شرکت ، باعث عدم قطع برق در این استان شوند .
مدیر روابط عمومی شرکت توزیع برق گیلان اضافه کرد: همچنین از ابتدای امسال و در راستای افزایش پایداری شبکه های توزیع برق روستایی، ۵۰ کیلومتر از شبکه فرسوده و مسی با کابل خودنگهدار با اعتباری معادل ۷۰ هزار میلیون ریال جایگزین شد و برای تامین برق یک هزار و ۵۹۵ تک خانوار روستایی فاقد برق با اعتباری معادل ۶۲ هزار و ۴۰۰ میلیون ریال اقدام شده است.
گیلان با دو و نیم میلیون نفر جمعیت در حال حاضر بیش از یک میلیون و ۴۹۰ هزار مشترک برق دارد و ۲ هزار و ۵۵۸ روستای گیلان دارای برق هستند.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false