×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
true
false

بیل گیتس هم گوشی های اندرویدی را بیشتر دوست دارد!

بیل گیتس و علاقه به گوشی های اندرویدی
Clubhouse، پلتفرم اجتماعی مبتنی بر صدا در حال حاضر فقط برای سیستم عامل iOS منتشر شده است و کاربران اندرویدی از داشتن آن محروم هستند. در حین بازدید بیل گیتس از این پلتفرم اجتماعی اولین سوالی که برای مردم پیش آمد این بود که بیل گیتس کدام گوشی و سیستم عامل را ترجیح می دهد، اندروید یا iOS ؟

بیل گیتس در پاسخ به این سوال به صراحت اعلام کرد سیستم عامل اندروید را بیشتر دوست دارد و گوشی های اندرویدی را به گوشی های آیفون ترجیح می دهد. بیل گیتس در ادامه گفت:

گوشی های هوشمند اندرویدی در رابطه بین نرم افزار و سیستم عامل انعطاف بیشتری دارند. البته نرم افزارهای مایکروسافت از پیش نصب شده توسط برخی از سازندگان اندروید بسیار کاربرپسند است. با این حال، او دوستان زیادی دارد که از آیفون استفاده می کنند.

به نقل از gizchina، گیتس در حال حاضر در حال تبلیغ کتاب جدید خود با عنوان “جلوگیری از فاجعه آب و هوا” است. او از علاقه خود برای همکاری بیشتر با مدیر عامل آمازون جف بزوس در زمینه مبارزه با تغییرات آب و هوایی نیز سخن به میان آورد.

از بیل گیتس درباره ارزهای دیجیتال و به خصوص بیت کوین نیز سوال شد که گیتس گفت: خیلی بیت کوین را دوست ندارم. وی معتقد است که روند استخراج ارزهای رمزنگاری شده به قدرت محاسباتی زیادی احتیاج دارد و برق زیادی را نیز مصرف می کند. او همچنین فاش کرد که در بیت کوین سرمایه گذاری نکرده است.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false