×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری رشت روز شنبه مورخ ۹۹/۱۱/۱۸ جبار کوچکی نژاد نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با ریاست، معاونین و مدیران سازمان و معتمدین برخی از خطوط ناوگان تاکسیرانی شهر رشت دیدار و گفتگو نمود.

در این دیدار جبار کوچکی نژاد نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی ضمن تبریک ایام‌الله دهه فجر و تبریک انتصاب محمد محبتی به‌عنوان ریاست جدید سازمان گفت: مدیریت جدید سازمان حمل‌ونقل بار و مسافر جوان پرتلاشی است که همیشه سعی نموده در هر جایگاهی پر اثر باشد و همیشه تلاش‌های بی‌وقفه‌ای در زمینه‌های مختلف نموده است.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: ایشان مدیر پروژه حمل‌ونقل ریلی بوده و در آن خصوص بسیار پیگیر بوده و به نتایج مطلوبی در این راستا دست یافته‌اند.

کوچکی نژاد افزود: سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار و مسافر نیز سازمان بسیار بزرگی است که فعالیت‌های گسترده‌ای را در راستای خدمت‌رسانی به شهروندان انجام می‌دهند و نیاز به جدیت و تلاش‌های مثمر ثمر دارد که قطعاً با حضور مدیریت جدید در این سازمان نتایج بسیار مطلوبی را مشاهده خواهیم کرد.

وی اظهار کرد: باید به حوزه ناوگان حمل‌ونقل عمومی تاکسیرانی و رانندگان تاکسی و نیازهای آنان در بخش‌های گوناگون نظیر خدمات رفاهی و لوازم‌یدکی و غیره توجه ویژه‌ای شود.

همچنین گفت: با همدلی و همراهی و تلاش کلیه مسئولین در دستگاه‌های اجرایی مربوطه می‌بایست نسبت به حمایت از رانندگان تاکسی اقدام گردد که تمامی تلاش خود را در این راستا بکار خواهیم بست.

در پایان نیز با بیان اینکه شغل تاکسیرانی صبر و تلاش و تحمل بسیاری را طلب می‌کند بیان داشت: از زحمات تک‌تک عزیزان تشکر می‌کنم و در پناه خداوند متعال آرزوی توفیق و سربلندی را برای این عزیزان دارم.

محمد محبتی ریاست سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری رشت نیز در این دیدار ضمن خوش آمدگویی و حسن نظر جبار کوچکی نژاد نماینده مردم رشت در مجلس نسبت به حوزه حمل‌ونقل عمومی درون‌شهری گفت: ما و مجموعه پرسنلی این سازمان تمامی تلاش خود را خواهیم نمود تا با پیگیری‌های مجدانه و تعامل و همکاری با مجموعه مدیریت شهری و تمامی مسئولین و دستگاه‌های اجرایی زمینه‌های رفاه و ارائه خدمات به رانندگان ناوگان حمل‌ونقل عمومی تاکسیرانی را فراهم نماییم.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false