×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
true
false

این روزها قیمت ها در بازار خودرو بسیار شکننده شده و هر روز نرخ ها ریزش دارد اما نکته جالب توجه در بازار، پیشی گرفتن نرخ کارخانه ای خیلی از برندها از قیمت های بازاری محصولات خود است.

شرایط بازار خودرو را باید به عنوان عجایب روزگار دنبال کرد زیرا در این بازار مواردی اتفاق می افتد که بسیار تعجب برانگیز است.در هفته های گذشته قیمت ها در بازار خودرو ریزش داشته و آخرین روزهای پاییز ۹۹ میزان کاهش قیمت ها تقریبا در بازار بسیار جزئی شده است.

به نظر می رسد همانند سال های قبل و همزمان با شروع فصل سرد، بازار خودرو در حال وارد شدن به قسمت عمیق خواب زمستانی خود است و انتظار ریزش قیمت ها از سوی مشتریان سبب شده تا این بازار دچار رکودی عمیق شود.

در این بازار راکد اما اتفاقات جالب توجهی هم رخ می دهد که شاید در سایر بازارها رخ دادن آن جزو موارد نادر باشد.

اگر نگاهی به قیمت بازار برخی از خودروها بیاندازیم متوجه این موضوع خواهیم شد که یا با نرخ کارخانه برابر شده‌اند یا اینکه زیر قیمت کارخانه به فروش میرسند.

در حال حاضر در بازار تهران امروز چهارشنبه خودرو جک اس۵ اتوماتیک با قیمت ۶۲۰ میلیون، وانت کارا تک کابین ۱۹۳ و مدل دوکابین ۲۰۵ میلیون، خودرو کوییک آر با قیمت ۱۳۹ و مدل معمولی با قیمت ۱۳۲ میلیون، دنا پلاس اتوماتیک ۳۹۵ میلیون، ۲۰۷ دستی پانوراما ۲۹۵ میلیون، پارس سال ۱۹۰ میلیون، پارس ال ایکس ۲۲۵ میلیون، دنا معمولی ۲۴۰ میلیون، ۲۰۶ تیپ ۲ حدود ۱۷۶ میلیون و ۴۰۵ اس ال ایکس ۱۷۸ میلیون تومان قیمت گذاری شدند.

منبع خبر : ایران جیب
true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false