×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش روابط عمومی سازمان ساماندهی مشاغل و فرآورده های کشاورزی شهرداری رشت سرپرست سازمان ساماندهی مشاغل و فرآورده های کشاورزی شهرداری رشت با سرپرست سازمان تعاونی روستایی استان گیلان در زمینه همکاری دوجانبه تبادل نظر نمود. در این نشست علیرضا حسنی خواستار همکاری بیشتر در جهت خدمت رسانی مطلوب به شهروندان شد.
وی تاکید نمود : شعار (( از مزرعه تا سفره )) باید نمود واقعی پیدا کند و امیدواریم با توجه به شرایط ایجاد شده که امکان برپایی غرفه های موقت برای توزیع محصولات در مناسبت هایی مانند شب یلدا و نوروز وجود ندارد بتوانیم با ایجاد راه کار مناسب، از توان سازمان تعاون روستایی جهت توزیع مستقیم میوه باغ داران در بازارچه های تحت نظارت سازمان این نیاز مهم را مرتفع نماییم .
علیرضا حسنی با اشاره به نزدیکی شب یلدا خاطر نشان کرد : با توجه به شرایط پیش رو و مشکلات اقتصادی و همچنین با توجه به محدودیت های به وجود آمده از بابت ویروس کرونا می بایست با همکاری دو جانبه شرایط مطلوب جهت عرضه ارزاق عمومی با قیمت مناسب در شب یلدا را فراهم نماییم .
در ادامه سرپرست سازمان تعاونی روستایی استان گیلان گفت : ما توانایی تهیه محصولات از طریق اتحادیه های زیرمجموعه را داریم ومطمئنا با همفکری و ایجاد بستر مناسب حتی می توانیم در طول سال محصولات بازارچه های تحت نظارت آن سازمان را تهیه نماییم.
وی تاکید نمود: این اتفاق باعث اطمینان خاطر کشاورز نسبت به فروش محصولات خواهد شد و ثمره آن جز خدمت مطلوب به شهروندان و رضایت را در پی نخواهد داشت.
در پایان این نشست تصمیم بر آن شد که با تشکیل کارگروهی شرایط کلی همکاری دو طرف بررسی و در مورد عرضه محصولات با قیمت مصوب تبادل نظر انجام پذیرد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false