×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  دوشنبه - ۲۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

معاون سیاسی امنیتی فرماندار رشت:
خسارت موج دوم کرونا در صورت عدم همکاری عمومی فاجعه بار است

فریبرز سعیدی کیا گفت: بنا نیست که اصناف بدون ملاحظات بهداشتی و به صورت عادی همچون گذشته به فعالیت خود ادامه دهند بلکه فعالیت اصناف منوط به رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و جلوگیری از وقوع تجمع است.

معاون سیاسی امنیتی فرماندار رشت با تقدیر از تلاش شبانه روزی کادر درمانی و پرستاری در خط مقدم مقابله با کرونا گفت: در فرایند اجرای طرح فاصله گذاری هوشمند و اجازه فعالیت اصناف غیر پرخطر، بنا نیست که اصناف بدون ملاحظات بهداشتی و به صورت عادی همچون گذشته به فعالیت خود ادامه دهند بلکه فعالیت اصناف منوط به رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و جلوگیری از وقوع تجمع است.

فریبرز سعیدی کیا با قدردانی از همکاری و پیگیری مناسب اتاق اصناف، اماکن و تعزیرات در راستای اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی و تعطیلی واحدهای صنفی، افزود: در فرایند اجرای طرح فاصله گذاری هوشمند و اجازه فعالیت اصناف غیر پرخطر، بنا نیست که اصناف بدون ملاحظات بهداشتی و به صورت عادی همچون گذشته به فعالیت خود ادامه دهند بلکه فعالیت اصناف منوط به رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و جلوگیری از وقوع تجمع است.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرماندار شهرستان رشت اضافه کرد: در همین راستا باید شرایطی فراهم شود که تا حد امکان فروشگاه ها فروش خود را به سمت فروش اینترنتی و غیر حضوری سوق دهند.

وی با تاکید بر لزوم تداوم همکاری عمومی و پرهیز جدی از رفت و آمد غیرضروری مردم در سطح شهر، هشدار داد: در صورت عدم وجود همکاری عمومی و پرهیز از ایجاد تجمعات، خسارت موج دوم شیوع کرونا می تواند فاجعه بار باشد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false