×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

تداوم ممنوعیت ورود خودروی مسافران به گیلان

 فرمانده انتظامی گیلان امروز گفت : با اجرای طرح فاصله‌ گذاری هوشمند ، و برطرف شدن ممنوعیت تردد خودروهاي پلاک داخل استان ، خودروهای پلاک بومی از این پس می‌توانند در شهرهای استان تردد کنند ، اما منع آمد وشد برای خودروهای پلاک غیر گیلان همچنان برقرار است و از ورود آنها به گيلان جلوگیری می‌شود.
سردار عزیزاله ملکی با بیان اینکه پلیس هرگونه تغییر در اجرای طرح‌ های ترافیکی و یا فاصله ‌گذاری اجتماعی را اطلاع رسانی خواهد کرد افزود : نظارت و کنترل واحدهای صنفی ، نظارت بر پارک ‌ها و تفرجگاه‌ها و همچنین شناسایی و مبارزه با احتکار و قاچاق کالاهای سلامت محور با جدیت در دستورکار پلیس قرار دارد.
وی اضافه کرد : از ابتدای طرح فاصله‌‌ گذاری اجتماعی ، ۹۷۳ دستگاه خودرو به علت توجه نکردن به ممنوعیت‌های تردد در استان توقیف و ۵ هزار و ۷۷۰ راننده متخلف نیز به علت تردد غیرضروری و توجه نکردن به مقررات اجرای طرح فاصله‌ گذاری اجتماعی  هرکدام به ۵۰۰ هزار تومان  جریمه و اعمال قانون شدند.
فرمانده انتظامی گیلان همچنین اعلام کرد : از ابتدای اجرای طرح تاکنون ۸۸۰ واحد صنفی متخلف به علت رعایت نکردن مقررات مبارزه با انتشار ویروس کرونا پلمب و از ادامه فعالیت این واحدها جلوگیری شد.
سردار عزیزاله ملکی با تاکید به خودداری هموطنان از سفر به گیلان تا اطلاعیه‌های بعدی و دفع کامل خطر ابتلاء به ویروس کرونا از مردم خواست در صورت مشاهده مواردی از گران فروشی و احتکار ، مورد را به سامانه ۱۱۰ پلیس اطلاع دهند.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false