×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  چهارشنبه - ۱۲ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: من سال‌ها دروازه‌بانی کردم و وقتی یک دروازه‌بان توپ را روی هوا رها می‌کند یعنی بازی به جریان افتاده و گل السد سالم بود.
نیما نکیسا در خصوص بازی تیم‌های فوتبال پرسپولیس و السد قطر در نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا که با پیروزی شاگردان برانکو همراه بود، اظهارداشت: شاهد یک بازی فوق‌العاده و حساب شده از سوی شاگردان برانکو بودیم و بازیکنان پرسپولیس در زمین منظم بازی کردند. از خط دروازه تا خط حمله همه بهترین روز خود را پشت سر گذاشتند و از به دست آوردن این پیروزی خوشحالیم.
وی افزود: البته فکر می‌کنم گل السد هم درست بود و داور نباید آن را خطا می‌گرفت. من سال‌ها دروازه‌بانی کردم و وقتی یک دروازه‌بان توپ را روی هوا رها می‌کند یعنی بازی به جریان افتاده و گل السد سالم بود. هر کاشناس داوری که معتقد است گل السد خطا بوده کاملا در اشتباه است.
پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در مورد شانس پرسپولیس برای صعود به فینال لیگ قهرمانان آسیا تصریح کرد: به نظرم بازی خوبی را در آزادی شاهد خواهیم بود. هنر هنرمندی مثل برانکو در چنین مواقعی است که خود را نشان می‌دهد و این تیم با بضاعتی که داشت فراتر از انتظار‌ها کار کرد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false