×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۲۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false


فرقی نمی‌کند که سیاستمداران در دسته بندی راست جای گرفته باشند یا چپ، هر کدام با میل خود و براساس مقتضیات زمان ممکن است  پدررانه تصمیم بگیرند.
پدرخوانده‌ها گاها نگاه‌هایی پر تردید را همراه خود می بینند. احمد رمضانپور  نرگسی از منتخبین پنجمین دوره شورای اسلامی شهر رشت نیز شخصی با این خصوصیات حسنه می باشد.
تجربه سیاسی کشور، نشان داده است که هر جناح و گروهی در بحبوحه اتفاقات سیاسی، مردی را می‌خواهد که میان دار باشد، مردی که تمام افراد یک برند سیاسی با تکیه بر او در گذرگاه‌های مهم دنیای سیاست قدم بگذارند. براستی  چنین  اتفاقاتی بر نرگسی گذشته است شخصی که در دوران اخیر شاهد توهین هایی از همکاران شورایی خود به کثرت بوده است. رمضان پور نرگسی برای ایجاد وحدت و فاصله گرفتن از تنش در شورا از ادامه درگیری ها فاصله گرفت.
در کنار این موضع‌گیری‌ها در برابر فشارهای سیاسی پشت پرده و کنایه زدن با القاب منفی به ایشان، مقاومت کرد. افرادی که از واهمه این برچسب‌ خوردن، سریع دست به واکنش اشتباه می‌زنند، از آنجایی که احمد رمضانپور تا اخرین لحظه بر حمایت شهردار مستفی شهر رشت برای ایجاد شدن ارامش در شهر و مدیران شهری تأکید داشت
در واقع تاریخ سیاسی کشور ما یک پیام ثابت را در تمام دوره‌ها مخابره کرده است، پیامی که می‌گوید عرصه سیاست همانقدر که در بزنگاه‌های سیاسی نیازمند و وابسته به تکیه‌ بر تفکر پدران معنوی خود بوده و هست.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false