×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۱۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

رشتوند حامد بشردانش با اشاره به تمهیدات اندیشیده شده برای مواجهه با برف گفت: از ماه ها قبل ماشین آلات شهرداری رشت به روز رسانی و تجهیز شد و قراردادهای مربوطه با بخش خصوصی نیز منعقد شد تا شهرداری رشت با آمادگی کامل از لحاظ ماشین آلات به استقبال برف برود.

مدیر خدمات شهر شهرداری رشت با بیان اینکه آماده سازی ماشین آلات و آماده باش نیروهای انسانی محک خوبی برای مواجهه با بحران بود افزود: امیدواریم هیچگاه مردم عزیزمان با بحران مواجه نشوند اما این روزها شهرداری رشت خود را برای آزمون های سخت تر به خوبی محک زد.

حامد بشردانش با بیان اینکه ماشین آلات شهرداری رشت نسبت به گذشته از لحاظ  وضعیت فنی به طور ملموسی ارتقا یافته اند افزود: با سیاست گذاری صحیح دکتر نصرتی و تلاش مدیران و کارکنان، شهرداری کلانشهر رشت در مسیر رفع کاستی های گذشته گام برمی دارد و همه مردم در روزهای اخیر شاهد تحولات صورت گرفته در حوزه ماشین آلات با توجه به قراردادهای منعقد شده با بخش خصوصی بودند.

وی ضمن تقدیر از تمامی کارکنان شهرداری رشت که در روزهای اخیر زحمات فراوانی کشیدند افزود: ۱۲۴۰ نیروی شهرداری با آمادگی کامل به استقبال برف رفتند و همچنان در آماده باش هستند.

حامد بشردانش با اعلام اینکه شهرداری رشت همچنان تا فردا در حالت آماده باش قرار دارد تصریح کرد: مردم هیچگونه نگرانی در خصوص بارش برف نداشته باشند

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false