×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  چهارشنبه - ۱۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

علی رغم بارش نیم متری برف در منطقه ی سراوان که از روز شنبه آغاز شده بود با تلاش خدمتگزاران مردم در سازمان مدیریت پسماندهای رشت جاده ی دسترسی به محل دفنگاه باز است و کار جمع آوری زباله از سطح شهر، انتقال و دفن زباله در سراوان به طور روتین انجام می شود.
به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری رشت این مطلب را علیرضا حاجی پور رئیس سازمان مدیریت پسماند ها در بازدید از کارخانه ی کود آلی و لندفیل سراوان به خبرنگاران عنوان کرد و گفت: به دلیل حساسیت موضوع برای بررسی هماهنگیهای انجام شده صبح روز یکشنبه از کارخانه ی کود آلی گیلان و دفنگاه زباله ی سراوان بازدید کردم و جا دارد از تلاشهای مجموعه ی خدمتگزاران این دو مرکز تشکر و قدردانی کنم.
حاجی پور گفت: با وجود اینکه در منطقه ی سراوان و در محدوده ی شهرداری منطقه ی ۵ برف سنگین تر بوده و حتی ارتفاع برف به بیش از نیم متر می رسیده اما کارخانه ی کود آلی فعالیت روزانه ی خود را به شکل عادی انجام می داده و زباله های حمل شده پذیرش و تفکیک می شد و مشکلی در این زمینه وجود نداشت.
وی با اشاره به اینکه جاده ی دسترسی به محل دفنگاه زباله در سراوان هم با وجود بارش برف زیاد نیم متری در منطقه با تلاش همکاران ما باز بوده و با شن ریزی و نمکپاشی از یخ زدن و غیرقابل عبور بودن این جاده جلوگیری شد تا کامیونهای حمل زباله در این مسیر با مشکل رو به رو نشوند.
مدیر عامل سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری رشت سپس افزود: کار جمع آوری زباله از خیابانهای سطح شهر رشت هم علی رغم بارش برف به طور معمول انجام شد و زباله های جمع آوری شده به طور روتین به محل دفنگاه در سراوان حمل گردید.
علیرضا حاجی پور تاکید کرد: با تلاش همکاران ما در محل دفنگاه زباله هم کارها انجام شده و اجازه ندادیم بارش برف وقفه یی در کار جمع آوری، حمل و دفن زباله ایجاد کند.
وی تاکید کرد: وضعیت عادی و معمولی موضوعات گفته شده به خوبی در بازدید از کارخانه ی کود آلی و دفنگاه ی زباله در سراوان مشهود بوده و نگرانی از این بابت وجود ندارد.
حاجی پور خاطر نشان کرد: همانند شبهای گذشته امشب هم کار جمع آوری زباله ها از سطح شهر بدون هیچ مشکلی انجام می شود و اقدامات لازم انجام خواهد شد.
وی در پایان از همکاری شهروندان با مجموعه ی مدیریت سازمان پسماند در زمان بارش برف نیز قدردانی کرد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false