×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  دوشنبه - ۳۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

سخنگوی شورای اسلامی شهر رشت گفت: فتنه ۸۸ با طرح و نقشه دشمنان اسلام و انقلاب اجرا شد.
به گزارش رشتوند به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی  رشت فاطمه شیرزاد با گرامی داشت حماسه هشتم دی اظهار کرد: فتنه گران با دروغ و نیرنگ به دنبال ایجاد نا امنی در کشور بودند و در این مسیر با حرمت شکنی و نادیده گرفتن ارزشها در خیال باطل خود قصد نابودی نظام و انقلاب را می پروراندند.
وی افزود: فتنه ۸۸ با طرح و نقشه و برنامه ریزی دشمنان به اجرا درآمد ولی با هوشیاری ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی و  روشنگریهای رهبر انقلاب بار دیگر توطئه هایشان خنثی شد.
شیرزاد با اذعان به اینکه انقلاب اسلامی با خون شهیدان گرانقدر بیمه شده است تصریح کرد: خروش هوشیارانه ملت نشان از بیداری و علاقه آنان به انقلاب و ولایت فقیه و پاسخ یاوه گوئیهای دشمنان بود.
سخنگوی شورای اسلامی شهر رشت افزود: حضور حماسی مردم آگاه رشت در هشتم دی ماه سرآغاز حماسه نهم دی در سراسر کشور شد و اتحاد و همدلی مردم دشمنان را وادار به عقب نشینی نمود.
وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص فتنه ۸۸ بیان کرد: رهبر انقلاب فرمودند: دنیا طلبان برای اینکه به مقاصد خودشان برسند در جامعه فتنه ایجاد می کنند و جنگها، تبلیغات دروغین، سیاست بازی های ناجوانمردانه ناشی از همین دنیا طلبی هاست.
شیرزاد به حرمت شکنی خیانتکاران در عاشورای سال ۸۸ اشاره و گفت: بی حرمتی به مقام سیدالشهدا(ع) و پاره نمودن عکس امام راحل، چهره ملعون و افکار کثیف مدعیان دروغین فتنه را نمایان نمود و با حضور مردم در خیابان ها توطئه هایشان به زباله دانی تاریخ سپرده شد

true
برچسب ها :
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false