×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

در ادامه مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی جهان که از دوشنبه هفته گذشته در آناهایم آمریکا آغاز شده است بامداد امروز (سه شنبه) نمایندگان کشورمان در دسته ۱۰۵ کیلوگرم به مصاف ۱۱ وزنه‌بردار دیگر از کشورهای بلغارستان، کره‌جنوبی (۲ نفر)، عراق، آمریکا (۲ نفر)، ژاپن، اتریش، ازبکستان، لهستان و لتونی رفتند.

حرکت یک‌ضرب:

علی هاشمی، در نخستین حرکت یک ضرب وزنه ۱۷۸ کیلویی را مهار کرد. وی در دومین حرکت نیز وزنه ۱۸۳ کیلوگرمی را بالای سر برد، اما در حرکت سوم در مهار وزنه ۱۸۶ کیلویی ناکام بود، اما مدال طلای این حرکت را از آن خود کرد.

علیرضا سلیمانی دیگر نماینده کشورمان در این دسته در نخستین حرکت یک‌ضرب موفق به مهار وزنه ۱۷۷ کیلویی شد، اما در دومین حرکت در مهار وزنه ۱۸۳ کیلوگرمی ناکام بود. موسوی در حرکت سوم نیز وزنه ۱۸۴ کیلویی را انداخت تا با همان وزنه ۱۷۷ کیلویی و کسب جایگاه نهم  در این حرکت به کارش پایان دهد.

حرکت دوضرب:

هاشمی برای نخستین حرکت دوضرب وزنه ۲۱۵ کیلویی را درخواست کرد که موفق هم شد. وی در دومین حرکت در مهار وزنه ۲۲۱ کیلویی ناکام ماند، اما در سومین تلاش این وزنه را ثبت کرد تا به مدال برنز دوضرب برسد. هاشمی با ۴۰۴ کیلوگرم به مدال طلای مجموع نیز دست یافت.

سلیمانی نیز در نخستین حرکت دوضرب وزنه ۲۱۵ کیلویی را مهار کرد. وی در حرکت دوم موفق به مهار وزنه ۲۲۲ کیلوگرمی نشد. سلیمانی برای سومین حرکت وزنه ۲۲۳ کیلوگرمی را درخواست کرد که در مهار آن ناکام بود تا با ششمی دو ضرب و هفتمی مجموع ۳۹۲ کیلوگرم به کارش پایان دهد.

رده بندی حرکت یک ضرب:

۱- علی هاشمی (ایران): ۱۸۳ کیلوگرم (طلا)

۲- ایوان افریموف (ازبکستان): ۱۸۲کیلوگرم (نقره)

۳- خورخه آریو والدز (اکوادور): ۱۸۱ کیلوگرم (برنز) (از گروه B)

۴- آرتورز پِلِسنیکس (لتونی): ۱۸۰ کیلوگرم

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false