×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۲۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش  رشتوند به نقل از خبرگزاری فارس ، مصطفی سالاری عصر امروز در جلسه کارگروه رفع موانع تولید در استانداری گیلان اظهار کرد: در خصوص تسهیلات بانکی جای نگرانی است چرا که از سایر استان‌ها عقب‌تر هستیم.

استاندار گیلان بابیان اینکه بانک‌ها باید سختگیری‌های خود را کاهش بدهند گفت: یک نگاه و مرور مجددی باید بشود سختگیری‌های بیش‌ازحد معمول خوب نیست.

سالاری با تأکید بر را انداختن کار مشتریان گفت: باید منصفانه و کارشناسی به سؤالات مردم پاسخ داد، تعیین و تکلیف کار ارباب‌رجوع باید سریع‌تر انجام بگیرد.

وی بابیان اینکه باید رویکرد و رفتار خود را در همه موارد تغییر دهیم گفت: نباید استخوان‌لای‌زخم بگزاریم بلکه به‌سرعت وضعیت مردم را ساماندهی کنیم.

استاندار گیلان با اشاره بر ثبت پرداخت‌های مستقیم بانک‌ها گفت: نباید حقی از بانک‌ها و دستگاه‌ها هم ضایع شود، باید از ظرفیت‌ها به‌درستی استفاده شود.

سالاری تصریح کرد: در وصول پرونده متقاضیان کمیته‌های فنی و دستگاه‌های اجرایی با سرعت بهتری عمل کنند.

وی با تأکید بر اینکه بانک‌ها باید حداکثر مساعدت را در پذیرش طرح‌ها داشته باشند گفت: این تسهیلات منجر به اشتغال‌زایی می‌شود که هدف دولت نیز ایجاد اشتغال است.

استاندار گیلان بابیان اینکه بانک‌ها باید در پرداخت این تسهیلات سرعت عمل داشته باشند بیان کرد: سهم استان گیلان از این تسهیلات ۳۰ هزار میلیارد تومانی هزار میلیارد تومان است.

سالاری از جذب این بودجه تا پایان سال خبر داد و افزود: بانک‌های استان باید با تعامل و سرعت بیشتری به فعالیت بپردازند.

وی بابیان اینکه باید سرعت کار بانک‌ها برای ارائه امور به متقاضیان بیشتر شود گفت: پاسخ مثبت و منفی باید سریع‌تر به متقاضی اعلام شود تا وی از هدف خود بازنماند.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false