×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش رشتوند به نقل از  مهر به نقل از پایگاه خبری پلیس گیلان فرمانده انتظامی آستارا در تشریح این خبر اظهار کرد: ماموران انتظامی ایستگاه بازرسی سه راه قلعه در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز حین کنترل خودرو های عبوری در محور مواصلاتی به یک دستگاه خودرو ی پژو ۴۰۵ مشکوک و جهت بررسی این خودرو را متوقف کردند.

سرهنگ رسول عزیزی با بیان اینکه ماموران انتظامی در بازرسی از خودرو ۱۵ قطعه پرنده قرقاول و چهار قطعه اردک وحشی به صورت شکار شده که فاقد هرگونه مجوز قانونی از اداره محیط زیست بوده کشف کردند، افزود: علاوه بر توقیف خودرو، راننده ۵۱ ساله و سه سرنشین ۲۲، ۴۸ و ۲۶ ساله این خودرو نیز دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی آستارا با اشاره به اینکه شکار بی رویه در سال های اخیر موجب کاهش حضور پرندگان مهاجر و بومی در منطقه شده است، گفت: پرندگان کشف شده به همراه شکارچیان دستگیر شده با تشکیل پرونده به اداره محیط زیست این شهرستان معرفی شدند.

در همین راستای فرمانده انتظامی رشت نیز اظهار کرد: ماموران انتظامی پاسگاه لاکان در پی دریافت گزارشی مبنی بر شکار غیر مجار توسط افرادی سود جو در سطح حوزه استحفاظی، بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

سرهنگ رحیم شعبانی با اشاره به اینکه ماموران پاسگاه لاکان حین گشت زنی در مناطق جنگلی دو شکارچی غیر مجاز ۴۳ و ۴۵ ساله را در این پرونده شناسایی و دستگیر کردند، تصریح کرد: از این شکارچیان دو قبضه اسلحه شکاری غیر مجاز و ۱۴ عدد فشنگ کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی رشت با تاکید بر معرفی دو شکارچی به مقام قضایی جهت سیر مراحل قانونی از شهروندان خواست هر گونه اخبار را به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false