×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

۲ هنرمند گیلانی داور رقابت های ملی تئاتر شدند

«اکبر صمدی نیا» و «بهمن صادق حسنی» از هنرمندان گیلانی تئاتر کشور به‌‌عنوان اعضای هیئت داوری بخش صحنه‌ای چهلمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر و بیست و هفتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان انتخاب شدند.
« اکبر صمدی نیا» به همراه ۲۵ هنرمند دیگر آثار بخش صحنه‌ای چهلمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر از میان “نمایش‌های برگزیده جشنواره‌‌های تئاتر استان‌ها “، “آثاری که صاحبان آنها به صورت مستقیم متقاضی حضور در جشنواره بودند” و “نمایش‌های بخش مهمان” را به قضاوت می‌نشیند.
بیست و هفتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان نیز با انتخاب هنرمندان باسابقه عرصه هنرهای نمایشی، به ویژه نمایش کودک و نوجوان، هیئت داوری بخش‌های مسابقه تئاتر خردسال، مسابقه تئاتر خیابانی، مسابقه نمایش‌های آئینی و سنتی، تئاتر فراگیر و اجرای کودکان و نوجوان زیر ۱۸سال را معرفی کرد.
«بهمن صادق حسنی» از کارگردانان و بازیگران باسابقه تئاتر کشور که هم‌اکنون مسئولیت انجمن هنرهای نمایشی استان گیلان را بر عهده دارد، با همراهی سایر اعضا، ۲۵ اثر در بخش مسابقه خردسال، ۴۹ اثر در بخش مسابقه تئاتر خیابانی، ۳۶ اثر نمایشی آئینی و سنتی، ۱۰ اثر بخش تئاتر فراگیر و ۳۶ اثر بخش اجرای کودکان و نوجوانان (زیر ۱۸ سال) را ارزیابی و از میان آنها آثار بیست و هفتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان را انتخاب می‌کنند.
«آناهیتا غنی‌زاده»، «زهره بهروزی‌نیا»، «الکا هدایت»، «ناصر آویژه»، «هادی حسنعلی» و «مزدک مهیمنی» از دیگر اعضای هیئت داوران هستند که جشنواره بیست و هفتم را ارزیابی و نفرات برگزیده را انتخاب می‌کنند.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false