×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳  
true
false

هشدار! فعلا گوشی‌هایتان را به اندروید ۱۲ آپدیت نکنید

چندین کاربر تا کنون گزارش کردند که وقتی گوشی پیکسل گوگل خود را به اندروید ۱۲ ارتقاء دادند، نه تنها قفل تشخیص چهره سه بعدی آن‌ها باز نمی‌شود، بلکه شارژدهی باتری نیز به میزان قابل توجهی کاهش یافته و برخی از برنامه‌ها اغلب لگ دارند.

این موارد می‌تواند به طور جدی بر تجربه کلی کاربر تأثیر بگذارد. در این بین شاید بدترین گزارش از سوی کاربران گوشی پیکسل ۵ باشد. طبق گفته‌ها، برخی از برنامه‌ها پس از بروزرسانی به اندروید ۱۲ خراب شده و دیگر باز نمی‌شوند. متأسفانه با تنظیم مجدد کارخانه هم حتی این مشکل حل نمی‌شود.

گوگل ادعا می‌کند که این خرابی‌ها به دلیل مشکلات سازگاری است و نه سیستم‌عامل. این شرکت معتقد است که این برنامه‌ها با اندروید ۱۲ جدید سازگار نیستند به همین دلیل کرش می‌کنند و نمی‌توانند روی سیستم جدید اجرا شوند. بنابراین، اگر یک متخصص فناوری نیستید، ممکن است بخواهید فعلا از انجام بروزرسانی به اندروید ۱۲ خودداری کنید.

اتفاقی که با نصب جدیدترین سیستم‌عامل گوگل روی می‌دهد برای سیستم‌عامل‌های جدید کاملا طبیعی است. ویندوز ۱۱ و همچنین iOS 15 جدید را می‌توان به عنوان مثال در نظر گرفت که همه آن‌ها از باگ‌های جدی رنج رده یا همچنان می‌برند. با این حال با گذشت زمان، اکثر این مسائل مورد توجه قرار گرفته و حل خواهند شد.

در حال حاضر به جز سری پیکسل گوگل، گوشی‌های هوشمند زیادی که از اندروید ۱۲ پشتیبانی کنند، وجود ندارد. اکثر تولیدکنندگان تلفن همراه هنوز در مرحله سازگاری سیستم‌های خود هستند و آپدیت اندروید ۱۲ را عرضه نکرده‌اند.

به طور کلی این بهترین زمان برای ارتقاء به سیستم‌ عامل اندروید ۱۲ نیست. بهتر آن است که منتظر بمانید تا گوگل و سایر سازندگان، قبل از بروزرسانی روی سیستم‌های خود کار کنند. در حال حاضر، تولیدکنندگان اصلی تلفن همراه مانندVivo ، Oppo، Xiaomi، Realme، OnePlus و دیگران همه وارد برنامه آزمایشی Android 12 Beta شده‌اند.

در ماه‌های آینده تعداد زیادی از گوشی‌های هوشمند اندرویدی به طور رسمی این آپدیت جدید را دریافت خواهند کرد. طبق معمول، انتظار داریم پرچمداران مجهز به Snapdragon 888 ابتدا این بروزرسانی را پیش از شروع عرضه در اختیار داشته باشند.

با وجود اشکالات کنونی، ذکر این نکته مهم است که این سیستم عامل جدید با ارتقاء تجربه کاربری قابل توجهی همراه است. بنابراین، هنگامی که باگ‌های آن برطرف شوند، کاربران تازه می‌توانند کاربرد واقعی اندروید ۱۲ را مشاهده کنند

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false