×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
true
false

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری رشت خبر داد: اتوبوس فرهنگی و گردشگری در شهر رشت راه اندازی خواهد شد

به گزارش واحد خبر مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رشت – محمد محبتی در راستای انعقاد تفاهم نامه سرمایه گذاری، همکاری این سازمان با پیمانکار بازسازی بدنه دو دستگاه اتوبوس رو باز، که در محل مجتمع تعمیرگاهی سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری رشت در حال آماده سازی می باشد، گفت: در آینده بسیار نزدیک اتوبوس های فرهنگی و گردشگری شهر رشت به بهره برداری خواهد رسید.

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری رشت، اذعان داشت: با نگاه کالبدی فرهنگی و اجتماعی در جامعه و با توجه ویژه به توسعه صنعت گردشگری، و فرهنگ و آموزش های شهروندی، سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری رشت اقدام به راه‌اندازی دو دستگاه اتوبوس فرهنگی و گردشگری نموده است.

 وی افزود: این اتوبوسها با برخورداری از کتابخانه، رستوران و فضای کنفرانس، و با هدف ارتقا سطح کمی و کیفی گردشگری و فعالیت های فرهنگی، به شهروندان و گردشگران در سطح شهر رشت خدمات‌ رسانی خواهد نمود.

 محبتی در پایان با تاکید بر ارائه خدمات شایسته به جهت توزیع عادلانه خدمات و نشاط در حوزه های فرهنگی و اجتماعی و گردشگری بیان داشت: از این اتوبوس ها می توان در مناطق کم برخوردار شهری جهت ارائه خدمات مرتبط به شهروندان استفاده نمود.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false