×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  چهارشنبه - ۲۹ فروردین - ۱۴۰۳  
true
false

ورزشکار گیلانی قهرمان مسابقات شطرنج معلولان آسیا شد

مرتضی ورزلدوست مدیر روابط عمومی اداره ورزش وجوانان گیلان اظهار داشت: رقابت های شطرنج قهرمانی زیر ۲۰ سال آسیا به صورت مجازی و در کشور امارات برگزار شد که در نهایت آرمین رحمت پور بره سری از گیلان مقام قهرمانی را کسب کرد.
مرتضی ورزلدوست افزود: این ورزشکار شایسته استان گیلان در پایان این مسابقات، چهار و نیم امتیاز کسب کرد و در دور نهایی نیز توانست برابر شطرنجبازی از مالزی به برتری دست یابد تا عنوان قهرمانی آسیا را کسب کند.
وی ادامه داد: پس از آرمین رحمت پور بره سری شطرنجباز شایسته استان گیلان که مقام قهرمانی را تصاحب کرد، شطرنجبازی از مالزی دوم شد و یک نماینده دیگر از کشورمان نیز به مقام سوم مسابقات شطرنج قهرمانی معلولان زیر ۲۰ سال آسیا دست یافت
مدیر روابط عمومی اداره ورزش و جوانان گیلان خاطرنشان کرد: هفته گذشته نیز دانش آموزان شطرنجباز گیلانی در رقابت های مدارس آسیا درخشیدند و موفق به کسب هفت عنوان قهرمانی شدند که عسل ابراهیمی ، آدرینا ایمانی و آرشیدا رستگار، شطرنجبازان شایسته گیلانی در رده های سنی مختلف در قالب تیم ایران موفق به کسب عناوین قهرمانی شدند و در رقابت های شطرنج دانش آموزان قهرمانی مدارس آسیا در بخش پسران ، ماهان رمضانی ، آرین برادران تمدن ، آروین دانش آراسته و باراد احمدی، شطرنجبازان ارزنده استان گیلان حایز رتبه های برتر شدند.
خاطرنشان کرد: در رقابت های شطرنج زیر ۲۰ سال قهرمانی معلولان آسیا، ۲۷ شطرنجباز از ۱۰ کشور به مدت سه روز و به صورت مجازی با هم به رقابت پرداختند.
رشته ورزشی شطرنج از دیرباز جایگاه ویژه ای در گیلان داشته و این استان یکی از قطب های برتر شطرنج در کشور بشمار می رود و همواره شطرنجبازان زبده گیلانی در تیم های ملی مختلف رده های سنی ایران، حضور چشمگیر و موثری داشته و در مسابقات مختلف داخلی و بین المللی، مقام های ارزشمندی را کسب می کنند.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false