×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

قایقران گیلانی سهمیه المپیک توکیو را کسب کرد

مریم بخشی مدیرکل اداره ورزش و جوانان گیلان اظهار کرد: علی آقامیرزایی ملی پوش گیلانی کایاک کشورمان در رقابت های انتخابی المپیک تایلند توانست با کسب مقام قهرمانی به سهمیه المپیک توکیو دست یابد تا اولین المپیکی قایقرانی ایران باشد.
مریم بخشی افزود: در ادامه رقابت های انتخابی المپیک که در کشور تایلند جریان دارد علی آقامیرزایی در فینال کایاک تک نفره ۱۰۰۰ متر شرکت کرد و توانست با درخشش در میان بهترین های قاره کهن، به عنوان قهرمانی دست یابد و با کسب مدال طلای این رشته سهمیه المپیک خود را نیز مسجل کند.
وی ادامه داد: این قایقران گیلانی در جریان این رقابت ها با ثبت زمان سه دقیقه و ۳۳ ثانیه و ۵۵۵ صدم ثانیه بالاتر از حریفانی از کشورهای ازبکستان، ژاپن و قزاقستان قرار گرفت و مدال طلای این رشته و سهمیه المپیک را بدست آورد.
مدیرکل اداره ورزش و جوانان گیلان بیان کرد: پیش از این نیز محمد رهبری در رشته شمشیربازی اسلحه سابر انفرادی و تیمی، آرمین هادی پور در رشته تکواندو و سارا بهمنیار در رشته کاراته موفق به کسب سهمیه المپیک توکیو برای ورزش استان گیلان شدند.
وی افزود: نازنین ملایی دیگر قایقران ملی پوش گیلانی به مرحله نیمه نهایی مسابقات روئینگ قهرمانی آسیا و اقیانوسیه و انتخابی المپیک راه یافته و شانس بالایی برای کسب سهمیه المپیک دارد.
وی ابراز امیدواری کرد: وی نیز بتواند با درخشش در رقابت های قایقرانی روئینگ قهرمانی آسیا و اقیانوسیه سهمیه المپیک را کسب کند.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false