×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

ثبت نام ۶۰۶ داوطلب انتخابات شوراهای اسلامی گیلان

دبیر ستاد انتخابات گیلان گفت: امروز۶۰۶نفر در هفتمین و آخرین روز از نام‌نویسی داوطلبان شرکت در ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر در گیلان ثبت نام کردند.
مجید هاشم پور افزود: از مجموع ثبت نام شدگان امروز، ۳۳۶ نفر به صورت حضوری و ۲۷۰ نفر از طریق اپلیکیشن‌های موبایلی، نسخه رایانه ای و حضور در دفاتر پیشخوان دولت بودند.
وی تصریح کرد: از ابتدای نام نویسی داوطلبان تا کنون هزار و ۵۳۲ نفر ثبت کردند که از این تعداد هزار و ۳۶۷ نفر مرد و ۱۶۹ نفر زن، داوطلب ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر در گیلان هستند.
به گفته رئیس ستاد انتخابات گیلان در مجموع ۷۷۲ نفر در استان به صورت حضوری و ۷۶۰ نفر هم به صورت غیرحضوری نام‌ نویسی کردند.
مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری با اشاره به اینکه شهرستان رشت با ۳۶۸ بیشترین ثبت نام داوطلبان را داشته است افزود: شفت با ثبت نام ۲۷ داوطلب کمترین آمار ثبت نامی را به خود اختصاص داده است.
طبق اعلام ستاد انتخابات گیلان امکان ثبت نام از طریق نسخه موبایلی، نسخه رایانه ای و حضور در دفاتر پیشخوان دولت در این دوره فراهم شده و در صورت‌ عدم توفیق داوطلبان برای ثبت نام الکترونیکی، مراجعه حضوری به فرمانداری ها امکان‌ پذیر است.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false