×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳  
true
false

معاون وزیر بهداشت: برای سفر به گیلان برنامه ریزی نکنید

ایرج حریرچی، معاون کل وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه برای سفر‌های نوروزی برنامه ریزی نکنید، گفت: سفر به شهر‌های قرمز و نارنجی ممنوع است.
او افزود: سفر به شهر‌های زرد در استان‌های مسافرپذیر(استان‌های شمالی، مشهد، اصفهان و شیراز) هم ممنوع است.
معاون‌کل وزیر بهداشت اظهار داشت: مسافرپذیری در هتل‌های برخی شهر‌های با وضعیت خوب کرونایی هم اگر مجوز داشته باشند، با ۵۰ درصد ظرفیت امکان پذیر است.
حریرچی یادآور شد: از سال گذشته تاکنون با وجود اعلام محدودیت‌ها ۲ تا ۳ درصد از میزان تحرکات جامعه کاهش یافته است.
او تصریح کرد: در نوروز گذشته میزان تحرک خیلی از افراد جامعه کم بود اما در کل تغییر محسوسی وجود نداشت، چون برخی‌ها به دستورالعمل‌ها پایبند نبودند.

وضعیت کرونا در گیلان شکننده است

آبتین حیدرزاده، معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان نیز روز گذشته در جمع مجازی اصحاب رسانه این استان گفت: وضعیت کرونا در گیلان متغیر و شکننده است و به همین خاطر نیازمند همراهی مردم هستیم.
او شیوع ویروس کرونا در استان گیلان را به صورت خوشه‌ای دانست و افزود: در حال حاضر شیوع کرونا به صورت شهرستانی نیست بلکه درون خانوادگی بوده و به صورت خوشه‌ای در حال گسترش است.
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با بیان اینکه در طرح‌های غربالگری استان مشاهده شده که برخی از مبتلایان به کرونا از افراد غیربومی بوده‌اند، تصریح کرد: بنابراین به ستاد کرونا اعلام شد که ورودی‌های استان گیلان بیشتر کنترل شوند.
حیدرزاده با اشاره به فرا رسیدن روز‌های پایانی سال رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در چهارشنبه آخر سال و همچنین جدی گرفتن توصیه‌های بهداشتی در ایام عید مبعث و نور‌وز را خواستار شد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false